Avatar billede ebech Nybegynder
26. juli 2006 - 10:00 Der er 1 løsning

Adgangsrettigheder remote server

Jeg kører BackupExec 10.0 på en 2003-server i et NT-domain miljø.
Jeg har adgang til en server i netværket som kører på sit eget domain (AD), og det er data herfra jeg gerne vil backe up.

Men når jeg fra min BackupExec forsøger at installere en remote agent på den remote server, så fejler den med "Access denied" - selvom jeg bruger et korrekt administratorlogin fra domænet.

Hvis jeg prøver at lave et backup-job med data fra AD-serveren, så kan jeg sagtens få lov til at se og udvælge filerne, men når jobbet køres så sker der bare ingenting.

Jeg går ud fra at løsningen er ændring/tilføjelse af rettigheder på mit remote AD-domain -  men hvor og hvordan ????
Avatar billede ebech Nybegynder
26. juli 2006 - 12:16 #1
Ved at aktivere DCOM på den remote server, så kom der hul igennem:

http://seer.support.veritas.com/docs/256374.htm