Avatar billede duckie2 Nybegynder
25. juli 2006 - 18:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Find template til mig.

Hejsa

Jeg er ved, at starte egen virksomhed inden for coaching. Siden bygget på et cms system og jeg leder nu efter et template som passer til min målgruppe og ikke mindst det logo jeg har.

Med template mener jeg fx. www.monstertemplate.com eneste krav fra mig er, at jeg kan hente/købe/ få det som psd (Potoshop) fil

Virksomheden er coaching foredrag og workshops. Målgruppen er ledere. For at se mit logo, send venligst en mail, kan ikke finde ud af at uploade den:-)

Det er vigtigt at templatet er business aktigt og at logoet kan integreres. Og helst ikke for meget amerikansk med armene overhoved og skyskrabere i baggrunden.

mvh kenneth
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2006 - 21:22 #1
Hej Kenneth

Der er mange muligheder, du kan sende mig logoet på osj@device.dk, så vil jeg godt finde noget til dig, jeg har evt. også et par designs liggende der måske kan bruges, men send logoet så ser jeg på det.

Mvh
Ole Jørgensen
Avatar billede duckie2 Nybegynder
04. september 2006 - 15:17 #2
fandt ikke noget