Avatar billede klausens Nybegynder
12. maj 2001 - 21:46 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Dvale er forsvundet

Jeg har windows Me.
Min computer var i dvale da der kom en strømafbrydelse, da jeg tændte min computer igen, var dvale pludselig forsvundet, og jeg har prøvet alt.

Mine Specs. 1000 Mhz, 128Mb 32 Mb Geforce grafik.
Avatar billede tommy.b Nybegynder
12. maj 2001 - 22:09 #1
er det en fujitsu simens fra leasy
Avatar billede klausens Nybegynder
12. maj 2001 - 23:38 #2
Det er en MEDION  med 1000 Mhz, 128Mb,40 Giga, 32 Mb Grafik, og med indbygget modem og brænder
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
13. maj 2001 - 13:55 #3
prøv at geninstallere Win ME, det kunne meget vel være det eneste der hjælper!!
Avatar billede zuluzapper Nybegynder
14. maj 2001 - 00:16 #4
Du behøver ikke at geninstallere ME...
Du kan slå det til igen.
Prøv Kontrolpanel > Strømstyring > Dvale
Avatar billede tf-uno Nybegynder
14. maj 2001 - 11:43 #5
JA hvor for geninstaller... det er jo logisk at det bare er en instilling der skal laves om..

Avatar billede zuluzapper Nybegynder
14. maj 2001 - 12:29 #6
Håber det virker nu ;-)
Avatar billede drone Nybegynder
19. maj 2001 - 22:24 #7
Hvis windows er gået i dvale, og den opdager at du har været nødt til at slukke maskinen får at kome i kontakt med den, så slår den dvale funktionen fra. Det tror den så i dit tilfælde. Det var mere hvorfor en hvordan.
Her følger et gæt på hvad der kunne fikse det. Gå ind i din bios, slå al strømstyring fra. Start windows op. Luk Computeren. Gå i bios og slå strømstyring til igen. Alternativt kan du prøve at fjerne understøttelse af avenceret strømstyring (APM) i enhedshåndtering.

Hvis det virker, så tilyke. Ellers har det ikke skadet.
Avatar billede klausens Nybegynder
06. juni 2001 - 13:55 #8
jeg har fundet ud af det.
Jeg skulle gå ind i msconfig, der inde skulle jeg ind i Avanceret,og der stod der at DVALE var DEAKTIVERET, så skulle jeg bare AKTIVERE den igen.
Men ellers Tak for hjælpen
Avatar billede zhark Nybegynder
07. juni 2001 - 20:18 #9
klausens>
Hvis du selv har løst problemet, så lav (selv) et svar og brug brug \"avanceret\" til at fordele point til... tjae evt. nul til alle andre end dig selv!
Avatar billede klausens Nybegynder
04. august 2001 - 23:33 #10
Jeg skulle skrive MSCONFIG, i Start/Kør, der stod at dvale var deaktiveret.
Man skulle så bare selv slå den til igen