Avatar billede lund_dk Praktikant
24. juli 2006 - 12:15 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af DVD database

Jeg har udviklet et lille DVD database system som jeg gerne vil have lidt feedback på.

Det kan ses på www.referencer.lund.dk/filmdatabase2/
Avatar billede leif Seniormester
24. juli 2006 - 12:20 #1
Bare nysgerrig, hvordan får du tastet dataene ind via EAN koden på filmen eller ?
Avatar billede lund_dk Praktikant
24. juli 2006 - 12:29 #2
leif: Jeg har desværre ikke haft mulighed for(endnu) at kunne indtaste ean og så systemet selv smider info om en film ind. Så som systemet er lige er man nødsaget til selv at ligge alle data ind.

Hvis nogen (via ASP) har løsning til at smide data ind via EAN eller andet, vil jeg meget gerne høre nærmere.
Avatar billede leif Seniormester
24. juli 2006 - 12:39 #3
Okay, jeg har en ikke en Webløsning, men en Programløsning som kan genere en XML eller CSV fil som du så kan indlæse på Websiden (Et gratis program)
Avatar billede lund_dk Praktikant
24. juli 2006 - 12:44 #4
leif: Vil gerne se på det? Er det danske eller engelske informationer?
Avatar billede leif Seniormester
24. juli 2006 - 12:49 #5
Alt afhængig af EAN koden og hvad der er tastet ind da du selv kan bidrage med informationer til systemmet. http://www.intervocative.com/
Avatar billede lund_dk Praktikant
24. juli 2006 - 12:58 #6
Ser lovende ud, en webløsning var at foretrække, så jeg ikke selv er nødsaget til at opdatere listen og smide på web. Men kan da bruges som en start.
Avatar billede leif Seniormester
24. juli 2006 - 13:06 #7
Men for at komme til din egen side.

Jeg synes den virker pæn og overskuelig, nu kan jeg jo ikke se Admin siden så den kan jeg ikke validere
Avatar billede lund_dk Praktikant
24. juli 2006 - 13:09 #8
Admin delen kan findes ved at klikke på den nøgle der er øverst.
Brugernavn: demobruger
password: filmdatabase

BEMÆRK! Admindelen har ikke fået tilpasset designet endnu,(direkte kopi fra www.referencer.lund.dk/filmdatabase (som var første udgave). Kan også ske der er lidt fejl i admin delen.. Er endnu ikke testet :)
Avatar billede jarl-g Nybegynder
24. juli 2006 - 18:46 #9
"Brugernavnet eksisterer ikke, forsøg igen
Administration" står der.
Avatar billede lund_dk Praktikant
24. juli 2006 - 19:04 #10
jarl-q: har slettet demo kontoen igen,da systemet straks blev misbrugt.. Så send en mail på kontakt@lundwebdesign.net hvis du ønsker login.
Avatar billede lund_dk Praktikant
29. juli 2006 - 22:48 #11
Tak fir feedback