Avatar billede hsrg_dk Nybegynder
24. juli 2006 - 10:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

W.I.P. Design vurdering, 3D, 2D site

Hej,

Da jeg er igang med den store opdatering af mit nye site, ville jeg gerne høre jeres mening om hvordan hjemmesidens design ser ud og funktioner.

Jeg er endnu ikke begyndt at checke for w3 standarder eller anden form for "rigtig" html. Har holdt fokus på designet og udseendet.

Konceptet er at ligne en virksomhed der har to produkter, 3D og 2D grafik. Siden skulle virke nem og simpel at navigere for alle.
Målgruppen er drenge/mænd 13 til 40 år, med grafisk interresse, eller ønske om at få en opgave løst.

Sider der virker:
Forside
Galleri
Kontakt

http://www.hsrg.dk/6.4

PS. Forsiden's øverste kasse skiftes ud med ét flash modul der fader fra billederne fra galleriet.
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2006 - 10:57 #1
Jeg synes den ser meget lækker ud, den giver da et godt indblik i hvad det handler om.

Som du selv siger er det designet du har set på og det har du da gjort rigtig godt.
Jeg er dog ikke så glad for de >> før overskrifterne, enten ville jeg lave dem mindre eller finde på noget andet. Synes ikke de passer ind.

Det er meget fedt med galleriet, men istedet for et ekstra tryk for at få vist det færste billede, kan man så ikke vise det første fra start. Det vil gøre det nemmer for brugeren.

Men elelrs ser det fedt ud, keep it up.
Avatar billede mcgoat Nybegynder
24. juli 2006 - 11:00 #2
Nyheder og opdateringer boxen får man da ondt i øjnene af at kigge på, måske en anden farve til teksten :)

men ellers ser det godt ud :)
Avatar billede hsrg_dk Nybegynder
24. juli 2006 - 11:02 #3
Jeg ved godt forsiden, er kikset, den skal også re-designes, det kommer senere i aften. Synes i der stadig skal være en "intro" tekst på forsiden, eller skal jeg lave en større nyheds sektion, så jeg slipper for flere siders nyheds "system" ?