Avatar billede mulemule Nybegynder
23. juli 2006 - 19:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Adresse linjen i filbrowser er blevet grå

Pludselig kan man ikke længere se adresse linjen i filbrowseren, og hvis man højreklikker og vælger vis adresse linje. Kom der bare en gråt knap-agtigt felt hvor der står adresse. Hvordan får jeg den til at vise adresse linjen igen.

Mvh
Avatar billede joryje Nybegynder
23. juli 2006 - 19:49 #1
Højre klik på Adresselinjen og fjern fluebenet fra Lås Værktøjslinjer. Prøv nu at hold cusoren over "Adresse linjen" og træk op eller ned for at flytte den. Eller prøv at juster størrelsen.
Avatar billede mulemule Nybegynder
25. juli 2006 - 01:26 #2
Tak, jeg prøver det ved lejlighed (det er ikke min egen computer)

Mvh