Avatar billede dytti Novice
23. juli 2006 - 19:09 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvad siger i

Designmæssigt går jeg efter et lyst, venligt og enkelt udseende.

duer farverne til lystfiskeri. Ville i vende tilbage til siden?

Det er kun link til: Stangen, Hjulet og Forum som virker.
Jeg vil ikke gå alt for langt, hvis det er noget skrammel *S*

http://www.dytti.dk
Avatar billede keysersoze Guru
23. juli 2006 - 19:27 #1
Der er flere ting at kommentere; først og fremmest går design totalt i stykke ved højere opløsninger og det er den første ting der får mig til at forlade en side.

Dernæst så synes jeg designet er en smule kedeligt - toplogoet er sådan set ok bortset fra at teksten virker en smule for pixelleret og den hvide baggrundsfarve på logoet er ikke samme hvide nuance som resten af siden. Den brune og den orange farve du har på siden passer ikke rigtig sammen (ej heller til toplogoet). Idéen med et lyst og venligt design passer fint til et site i den kategori - men det virker ikke helt alligevel, og jeg tror mest af alt det skyldes den brune kasse midt på siden du putter tekst i, for den leder ens tanke et helt andet sted hen (siger ikke hvad).

Endelig kunne tekst godt trænge til at få påsat nogle styles.
Avatar billede kreller1 Nybegynder
23. juli 2006 - 19:27 #2
eg ville ihvertfald vælge en anden skrifttype..

Så ville jeg måske centrere siden, den bliver hurtigt meget bred at kigge på, så hvis du kunne have nogle centimeter fri plads i hver side synes jeg kunne gøre den bedre.'

Ellers fin side..:)=
Avatar billede zynzz Praktikant
23. juli 2006 - 19:29 #3
Der skal arbejdes meget på opsætning mht. opløsninger, links og så syntes jeg content måske skal være så teksten ikke står i kanten...
Avatar billede dytti Novice
24. juli 2006 - 07:35 #4
Av min arm noget l... Jeg troede jeg kunne skyde genvej ved at bruge en gammel skabelon, og har slet ikke set alle fejlene.

Hvorfor kan jeg ikke se den bæbrune kasse i midten på min browser?
Anede ikke at den var der før keyzone gjorde opmærksom på den, og jeg kiggede koden igennem.  FLOVT - Det bliver en total ommer.
Avatar billede dytti Novice
24. juli 2006 - 10:39 #5
lige en tråd til samme emne *S(flovt)*
http://www.eksperten.dk/spm/722015
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
02. august 2006 - 03:19 #6
Hos mig er der en fejl med at banneret deler sig i 2 hvis mit vindue er maximeret..

Synes ikke der er så meget gang i siden.. Synes den bliver en anelse kedeligt at kigge på.. Synes godt der kunne komme noget grafik ovre i menuen i form af en boks eller nogen ikoner..

Mvh
Glenovic16dk
Avatar billede keysersoze Guru
02. august 2006 - 17:36 #7
samme her.