Avatar billede bette-arne Nybegynder
22. juli 2006 - 20:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med spoolsv.exe

Hej

Jeg forsøger at hjælpe en bekendt med at løse hans printer problemer. Computeren starter med fejl i spoolsv.exe (at programmet/filen har generet en fejl).
Det er ikke muligt at installere en printer på maskinen her får man blot fejlen: Der kan ikke fortsættes pga. manglende ressourser (men computeren er bestemt ikke overbelastet hvad angår ram)

Kan I hjælpe/guide mig herinde?  Nogle gode forslag?
Avatar billede gratis Nybegynder
23. juli 2006 - 09:45 #1
et forslag:

1)i mappen C:\Windows\system32\spool\PRINTERS slet de filer der ligger der(ikke mapper)

2)i en prompt:

Net stop spooler  og herefter Net start spooler.
Avatar billede arbogast Nybegynder
23. juli 2006 - 09:47 #2
prøv at smide Windows 2000 CD'en i drevet. Vælg kør i startmenuen og skriv "sfc /scannow" (uden ") i tekstfeltet.
Avatar billede bette-arne Nybegynder
28. juli 2006 - 10:46 #3
Hej igen, tak for svarene.

De virkede desværre ikke, men vi blev enige om at formatere maskinen, det trængte den også til.

Jeg slukker og slukker
Avatar billede bette-arne Nybegynder
28. juli 2006 - 10:46 #4
luk