Avatar billede tblaster Nybegynder
22. juli 2006 - 14:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Survey system

Hejsa

Jeg leder efter et godt system til oprettelse af online undersøgelser. Det skal være kodet i ASP og koden skal følge med ved et evt. køb til fri redigering.

Jeg har selv fundet følgende og vil gerne høre hvis der er nogen der har erfaring med den:
http://www.classapps.com/SelectSurveyOverview.asp

Er der nogen der har gode erfaringer med andre produkter så lad mig endelig høre om dem også!
Avatar billede qaaq Nybegynder
23. juli 2006 - 11:18 #1
Hej, jeg har brugt dette system. Det virker upåklageligt, og er dejlig nemt: http://www.hotscripts.com/Detailed/61071.html
Avatar billede tblaster Nybegynder
23. juli 2006 - 15:01 #2
Det er det samme system. Dog lidt underligt at det sælges af 2 forskellige til forskellige priser.
Avatar billede the_bma_man Nybegynder
23. juli 2006 - 19:39 #3
Tja - kan vel være, at der er forskel på, hvilken after-sales-service, der er med i prisen de to forskellige steder??