Avatar billede henrikr1 Nybegynder
22. juli 2006 - 11:40 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Problemer med hp dat-72 båndbackup

Jeg har det problem at min backup ofte ikke kører!

Hvis man kigger i reporten, så er den helt blank!

Det er en 2003 server med HP dat 72 båndbackup og der er lavet en schedule, med batch fil(NTBACKUP) der er sat til at køre om natten.

hvis jeg starter den manuelt kører den hver gang!
Avatar billede triton Nybegynder
26. juli 2006 - 13:15 #1
Bare en ide, kan du indsætte en linje i bat filen så den skriver i en log, så kan du i det mindste se om den bliver startet af scheduleren. f.eks.
time >> log.txt
Avatar billede henrikr1 Nybegynder
26. juli 2006 - 13:40 #2
Det kan jeg da prøve!
Hvad er syntaksen, som jeg skal skrive i bat filen?

Mvh Henrik
Avatar billede triton Nybegynder
26. juli 2006 - 14:00 #3
Du kan skrive hvilken som helst kommando og give det et nyt output path istedet for skærm. Standard kommandoen for dette er ">" + filnavn
Hvis du skriver ">>" adder du til filen istedet for at overskrive den.
Så jeg vil forslå at du bruger nogle standard kommandoer som date og time. F.eks.

date /T >> log.txt
time /T >> log.txt

Drop info  om den kører scriptet i scheduleren, så tænker jeg på flere løsningforslag imens.
Triton
Avatar billede henrikr1 Nybegynder
26. juli 2006 - 15:34 #4
Tak :-)

Jeg tror den hænger i ntbackup.exe af en eller anden grund og så kommer den ikke igang, men jeg ved ikke hvorfor!

Mvh Henrik
Avatar billede triton Nybegynder
26. juli 2006 - 15:56 #5
Bare for at være sikker.

Virker backup jobbet, hvis du manuelt kører dit .bat job?

Kommer der slet ingen fejl i eventloggen?....eller bare lidt info
Avatar billede henrikr1 Nybegynder
26. juli 2006 - 17:53 #6
Hej

backup jobbet virker fint, når man starter den manuelt.

Mvh Henrik
Avatar billede triton Nybegynder
26. juli 2006 - 19:29 #7
er det den samme bruger som er sat rent rettighedsmæssigt?
Avatar billede henrikr1 Nybegynder
27. juli 2006 - 08:47 #8
Ja logget på som administrator

Mvh Henrik
Avatar billede henrikr1 Nybegynder
11. marts 2009 - 19:20 #9
Har stødt på problemet flere gange siden!

Det eneste der hjælper er at lave en lille backup rutine, der tager backup af en enkelt fil en halv time før den rigtige backup!

Så er den vågen og det kører hver gang