Avatar billede stuuf Nybegynder
12. maj 2001 - 16:23 Der er 61 kommentarer og
1 løsning

logo

vil i lave et logo og der skal stå stuuf 123

håber i gider

hilsen stuuf 123
Avatar billede prodic Mester
12. maj 2001 - 16:27 #1
Vil gerne hjælpe dig med at fortælle hvordan du laver det, men ikke lave det for dig.
Skal vi/de lave det for dig, er det i Job->Freelance.

Lige en anden ting - de skal nok bruge flere informationer end det!
Avatar billede mymher Nybegynder
12. maj 2001 - 16:28 #2
hvordan gør man så
og hvorfor vil du ikke lave et for mig
Avatar billede prodic Mester
12. maj 2001 - 16:32 #3
hmm mymher hvorfor skriver du :
\"hvordan gør man så
og hvorfor vil du ikke lave et for mig\"

når det er stuuf der har oprettet spørgsmålet?????
Avatar billede dna Nybegynder
12. maj 2001 - 16:40 #4
det lugter sq lidt....
Avatar billede vladimirr Nybegynder
12. maj 2001 - 17:13 #5
Hop dog i havnen, eller lav det selv, eller betal penge (Du ved dem du betaler for at gå på internettet ?)

//Anders
Avatar billede okay Nybegynder
12. maj 2001 - 17:26 #6
Avatar billede gamer_dk Nybegynder
12. maj 2001 - 17:33 #7
Du skal ikke tage dig af anders han er en bums ;)

her er et logo hvis du ikke kan lide designet må du forklare nærmere hvad du ønsker.

http://www.games-net.dk/eksperten/Stuuf1.jpg
Avatar billede prodic Mester
12. maj 2001 - 17:38 #8
Okay/Gamer:dk ->Hvorfor er det lige at I 2 svarer, når det sandsynligvis er en dobbeltbruger???
I risikere, at komme til at aflevere de point igen, hvis I evt. skulle få dem.
Desuden så tager det NOGET mere end 1 time, at fremstille et logo.
De I laver pt. er mere top-bannere/bannere og har ikke noget som helst med logoere at gøre.
Avatar billede h-henneberg Nybegynder
12. maj 2001 - 17:42 #9
prodic du er sgu da en gammel ged at høre på!!!!!!
så luk lige den røv ik\'

Stuff 123 jeg vil meget gerne hjælpe men jeg vil gerne have adressen til den side den skal bruge på :-)

Mvh

Henrik Henneberg
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. maj 2001 - 17:44 #10
og prodic ved hvad han taler om ;0)

Gå til www.prodic.dk og bliv lidt klogere, i hvertfald på Photoshop.
Avatar billede h-henneberg Nybegynder
12. maj 2001 - 17:46 #11
>< retaxes >< Det var da en grim side!!!!!!!
Avatar billede prodic Mester
12. maj 2001 - 17:48 #12
h_henneberg->Du skal da være mere end velkommen til at hjælpe ham, med at lave hans logo.
Jeg vil bare ikke.
Jeg vil simpelthen ikke sidde og bruge flere timer på et logo, for 150 point når jeg kan tjene små 5.000 på det samme i den virkelige verden.
Hvis jeg var Microsoft ville jeg da hurtigt kunne spare nogle penge, ved at poste job-adds herinde.
De har nok brugt en del penge på deres logoere, dem kunne de da have sparet ved at stille et spørgsmål herinde.
Btw->Hvordan siger en gammel ged? bare så jeg ved det. Ellers tak for den dejlige indsigt i endnu et misbrug af det danske sprog. :-)
Avatar billede prodic Mester
12. maj 2001 - 17:52 #13
h-henneberg->www.teen-zone.dk og www.h-henneberg.dk er nu ikke for heldige...men det bliver de vel engang :-)
Avatar billede h-henneberg Nybegynder
12. maj 2001 - 17:54 #14
jeg er meget ked af det www.teen-zone.dk er ikke min og h-henneberg laver jeg ikke en skid på nu sååååå upS
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. maj 2001 - 17:56 #15
h-henneberg> Smag og behag, jeg blev i hvertfald lidt klogere på Photoshop og det er ikke så ringe endda ;0)
Avatar billede h-henneberg Nybegynder
12. maj 2001 - 17:57 #16
Jeg mener heller ikke at siden er dårlig men jeg mener det er dumt det der med at man skal køre til siden
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. maj 2001 - 18:00 #17
h-henneberg> Lidt anderledes måske, men det virker da!
Avatar billede prodic Mester
12. maj 2001 - 18:01 #18
h-henneberg->Du forespørger bare efter en løsning på et javascript her : http://www.eksperten.dk/spm/56516
hvor du omtaler www.teen-zone.dk
Og i http://www.eksperten.dk/spm/54154 forespørger du ang. et wildcard til h-henneberg.dk
Men helt fint med mig, hvis du ikke har noget med det at gøre.

Hvilken forbindelse laver du mellem dumt og grimt? Du bruger begge ord omkring www.prodic.dk
Avatar billede h-henneberg Nybegynder
12. maj 2001 - 18:03 #19
>< retaxes >< Ja det virker fint - men det er også lidt meget småt syntes jeg
Avatar billede dna Nybegynder
12. maj 2001 - 18:04 #20
h-henneberg: Det hedder nytænkning, og prodic har min fulde respekt hvad ang. grafik. Det er da rart, at nogen selv kan lave noget, i stedet for at kopiere det som alle andre laver...

Jeg ville tage min hat af for prodic, hvis jeg altså havde haft en på... :-)

dna
Avatar billede prodic Mester
12. maj 2001 - 18:05 #21
dna->Mange tak! Behold bare hatten på :-)
Avatar billede h-henneberg Nybegynder
12. maj 2001 - 18:05 #22
>< prodic >< Det kan godt være men jeg kender også ham der har Teen-Zone men det er ikke mig desværre og det der wildcard til h-henneberg passer det også det er mig mig og det er også mig der ejer H-Henneberg.

Med hensyn til det jeg sagde om din side syntes jeg bare det er lidt for småt og lidt for besævrligt at kære til siden, men der er ellers en masse gode ting på siden helt klart
Avatar billede h-henneberg Nybegynder
12. maj 2001 - 18:07 #23
>< dna >< jeg siger bare jeg syntes det er lidt grimt også at jeg ikke hele tiden er sikker på hvilken side jeg er på jeg syntes at der mangler et logo til hans side
Avatar billede prodic Mester
12. maj 2001 - 18:09 #24
h-henneberg->Kan du bestemme dig - først er den grim(!!!!) og nu er der nogle gode ting ved den?
Hvilken en af dem er det?
Avatar billede h-henneberg Nybegynder
12. maj 2001 - 18:10 #25
>< prodic >< du må også undskylde at jeg blev så sur på dig men jeg har set dig flere gange hvor du har skrevet noget lort til dem der gerne vil have hjælp til noget. Så jeg syntes godt du bare kunne have holdt din mund lukket
Avatar billede prodic Mester
12. maj 2001 - 18:11 #26
h-henneberg->Hvad mener du med :\"ikke sikker på hvilken side du er på\"? og et logo? hvorfor dog bruge et nyttesløst logo? hvor ville du placere det henne og hvad skulle det bruges til?
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. maj 2001 - 18:11 #27
h-henneberg> Der er da knapper du kan trykke på, så skroller den helt ud og der findes også en skrolleknap der fører dig til første side!
Det var det jeg mente der var anderledes.
Avatar billede h-henneberg Nybegynder
12. maj 2001 - 18:12 #28
>< prodic >< Nej jeg er lidt besværlig i dag
men jeg syntes at du mangler et logo på din side og så syntes jeg at teksten skal være lidt større
men ellers er det MEGET flot
Avatar billede prodic Mester
12. maj 2001 - 18:12 #29
h-henneberg->Lort - hvor henne? giv mig et ekspempel? jeg snakker pænt til folk modsat dig, jeg beder dem højest om at skifte kategori.
Gør det kun med gode intensioner - gennemsku dem hvis du kan.
Og undskyldning modtaget, endnu ikke godtaget.
Avatar billede h-henneberg Nybegynder
12. maj 2001 - 18:13 #30
>< retaxes >< ja men jeg syntes at han lægger for lidt vægt på at der er mere der ud af
Avatar billede h-henneberg Nybegynder
12. maj 2001 - 18:14 #31
Jamen hvorfor skal du altid skrive det til dem, jeg hader folk der tror/er kloge ik
Avatar billede prodic Mester
12. maj 2001 - 18:15 #32
h-henneberg->Logo - forklar mig lige med hvilket formål og hvor den skulle være?
Okay nu er du gået fra grim(!!!!) til MEGET flot...
din kommentar 18:13:22 - den forstår jeg ikke.
Avatar billede h-henneberg Nybegynder
12. maj 2001 - 18:17 #33
>< prodic >< det var det jeg sagde jeg er sær i dag jo jeg syntes at man hele tiden skal vide hvor man er og så lære alle andre også dit navn ik
Avatar billede h-henneberg Nybegynder
12. maj 2001 - 18:17 #34
fuck nu er det her ved at blive en hel chat
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. maj 2001 - 18:19 #35
h-henneberg-> Når jeg er inde på sådan en side behøver jeg kun at holde Ctrl nede og bruge skrolleknappen på musen og vips så forstørres teksten op eller ned, afhængig af hvad vej jeg skroller!
Avatar billede prodic Mester
12. maj 2001 - 18:20 #36
h-henneberg->Okay hvis det bare er det, så lad mig lige forklare.
Lad os tage den her : http://www.eksperten.dk/spm/71783
Et spørgsmål til 1000 point i den forkerte kategori.
Kigger man på oversigten her : http://www.eksperten.dk/kategori/88
vil et accepteret svar placere en på en 3.plads for 1 spørgsmål. Dermed bliver man betraget af andre som en \"ekspert\" i 3D uden at man aner en hat omkring emnet. Kan du se problemet???
Flytter man derimod den slags spørgsmål til Job->Freelance, er ens placering noget så ligegyldigt, da alle kender formålet med den kategori.
Kan du følge mig??? og se problemet?
Avatar billede h-henneberg Nybegynder
12. maj 2001 - 18:20 #37
>< retaxes >< ja det ved jeg godt men jeg syntes det er for besværligt
Avatar billede prodic Mester
12. maj 2001 - 18:22 #38
h-henneberg->>< prodic >< det var det jeg sagde jeg er sær i dag jo jeg syntes at man hele tiden skal vide hvor man er og så lære alle andre også dit navn ik

Den forstår jeg slet ikke noget af.
Avatar billede h-henneberg Nybegynder
12. maj 2001 - 18:23 #39
Jo du har faktisk fat i noget :-)
Tak fordi du lukkede mine øjen op :-))))
Avatar billede h-henneberg Nybegynder
12. maj 2001 - 18:25 #40
>< prodic >< a hva?
Avatar billede prodic Mester
12. maj 2001 - 18:26 #41
Nå okay, hvad er så konklusionen - er min side grim/flot og er jeg en gammel klog/dum ged?
Ikke at jeg kan bruge det til noget, men det er da rart at vide.
Avatar billede prodic Mester
12. maj 2001 - 18:28 #42
Først lige en undskyldning - beklager de mange mails i har modtaget på min indblanding og evendelige skriven herinde. Beklager, men jeg betragter spørgsmålet som afsluttet allerede nu pga dobbelt-brugeren.

h-henneberg->Det er din kommentar 18:17:11 - den forstår jeg ikke. Hvad mener du?
Avatar billede h-henneberg Nybegynder
12. maj 2001 - 18:28 #43
>< prodic >< Jeg syntes at din side er flot men jeg synes bare at der mangler et logo og teksten skal være lidt større. Og jeg sys da du er god nok nu da jeg fandt ud af hvad du mente :-)
hey du må undskylde stavefejl men jeg er ikke lige så god til det ged her
Avatar billede prodic Mester
12. maj 2001 - 18:31 #44
Hvorfor vil du have et logo med? hvorhenne og med hvilket formål???
Teksten er som den skal være, den laver vi ikke om på.
Okay - nu er min side god nok. Jamen tak for det.
Avatar billede h-henneberg Nybegynder
12. maj 2001 - 18:32 #45
>< prodic >< Jeg sagde bare at jeg havde skrevet det alt for hurtigt det der med at jeg syntes at din side var grim. og så mener jeg at hvis der kommer et logo ind på din side vil alle hele tiden vide hvilken side de er på og det vil også hjælpe med at alle kender dit navn
Avatar billede h-henneberg Nybegynder
12. maj 2001 - 18:33 #46
okay men jeg sys nu stadig at der skal være et logo
Avatar billede prodic Mester
12. maj 2001 - 18:35 #47
Et logo ville da ikke hjælpe synderligt på at brugerne ved hvor de er henne. Det står da i adr-feltet hele tiden...
Avatar billede h-henneberg Nybegynder
12. maj 2001 - 18:37 #48
ja men det er stadig ikke det sted hvor dit syn er hele tiden hvis der nu var et logo ville de jo kunne huske det at der var en god side (tror jeg)
men det er jo kun en idé
så hvis du ikke kan bruge det må du selv om det
Avatar billede h-henneberg Nybegynder
12. maj 2001 - 18:38 #49
Hey hvor meget skal du give for at have din side pr. mdr.?
Avatar billede prodic Mester
12. maj 2001 - 18:45 #50
er på en \"sponsor\"-aftale, så det er billigt.
Avatar billede h-henneberg Nybegynder
12. maj 2001 - 18:48 #51
Vil du forklare mig lidt om det?
Avatar billede prodic Mester
12. maj 2001 - 18:52 #52
Nej Sponsor siger vel det hele :-)
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2001 - 09:27 #53
Apropos prodic.dk, vil jeg gerne sige at det gamle design var meget federe. Man laver altså ikke et design, hvor man skal scrolle horisontalt... Og hvad skal den baby (eller hvad der nu er der? :o))
Avatar billede prodic Mester
13. maj 2001 - 16:41 #54
philip->Jow jeg gør :-) Hvis du ikke forstår meningen med baby\'en så kig på det sidste billed. Kan du så se noget forbindelse?? :-)
Du behøver heller ikke scrolle selv, der er skam knapper til de dovne :-)
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2001 - 11:18 #55
Ok....
Det er... er .... er.... er..... anderledes *lol*
Avatar billede mymher Nybegynder
20. maj 2001 - 13:15 #56
Avatar billede gamer_dk Nybegynder
22. maj 2001 - 21:29 #57
retaxes >>

Hvorfor er det at bare fordi man har kendskab til noget skal man være pisse højrøvet.

Det plejer faktisk at betyde at man er rimelig usikker på sig selv. hvis man udnytter den ene ting man er god til, til at nedgøre andre.

Hvis jeg ikke vidste bedre ville jeg tro at du ikke fik nok F.... !!!

bare en påstand...
Avatar billede master_nemo Nybegynder
22. maj 2001 - 21:31 #58
gamer dk>>har lige fuldt lidt med i spm\'et....godt sagt :o)

/MN
Avatar billede gamer_dk Nybegynder
22. maj 2001 - 21:36 #59
master nemo >>

TAK !!!
Avatar billede gamer_dk Nybegynder
22. maj 2001 - 23:27 #60
master nemo >>

hva så Simon din gamle neger!!!

hilsen JENS

Avatar billede master_nemo Nybegynder
23. maj 2001 - 12:20 #61
gamer_dk>> hej jens :o)...troede sq ikke det var dig :o)

/MN
Avatar billede gamer_dk Nybegynder
23. maj 2001 - 12:24 #62
Ka\' du da komme væk fra den computer du skal ud på bakken og være stiv    ...nar!!!

mvh.
Pede