Avatar billede henrikr1 Nybegynder
21. juli 2006 - 23:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

logon efter schedule genstart

Jeg har det problem at efter en schedule genstart, kan min backup ikke køre. Grunden er at der tages backup af et drev på en anden server og efter genstarten er backup serveren ikke logget på og kan derfor ikke se drevet på den anden maskine!

Løsningen er at lave et andet schedule job, der kører ved hver genstart af serveren og laver automatisk logon!

Men jeg kan ikke lige finde syntaksen, som jeg skal skrive i batch filen?

På forhånd tak!

Henrik
Avatar billede snowball Novice
21. juli 2006 - 23:37 #1
How To Turn On Automatic Logon in Windows
http://support.microsoft.com/?id=324737
Avatar billede Slettet bruger
22. juli 2006 - 08:31 #2
Jeg ville da bare lave et startup script, der mapper sharen på den anden server.
:-)
Avatar billede henrikr1 Nybegynder
22. juli 2006 - 11:31 #3
Tak for svarene!