Avatar billede hoejben1212 Nybegynder
19. juli 2006 - 22:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

"væltet" skærm

Kære hjælpere.. "-)
Min søn har købt en ny pjuter hos DELL. Nogle gange så "vælter" skærmbilledet 90 grader, ja nogle gange 180 grader. Den bliver kun brugt til 1. ting. MAPLE-STORY. Hvorfor vælter den. Kan kun rette problemet op ved at bruge "genoprettelse"
Avatar billede pidgeot Nybegynder
19. juli 2006 - 22:47 #1
Et sted i skærmens eller grafikkortets indstillinger, er der garanteret en indstilling til at kunne rotere skærmen med nogle hotkeys - typisk Ctrl+Alt+plietaster/AltGr+piletaster.

Du kan sikkert få den op på ret køl ved at trykke Alt Gr+Op, men det er nok bedre om du går ind og slår det helt fra.
Avatar billede hoejben1212 Nybegynder
19. juli 2006 - 22:54 #2
prøver det i morgen. "møgungen" sover nu.
foreløbigt tak for et hurtigt svar
Avatar billede hoejben1212 Nybegynder
20. juli 2006 - 21:57 #3
Det virkede sq..
1000 tak. kan ikke lige huske hvordan man gir point. Er ikke lige nogen ørn til det her  "-)
Avatar billede pidgeot Nybegynder
20. juli 2006 - 21:58 #4
Du beder mig om at lægge et svar, hvorefter du markerer mit navn i boksen og trykker accepter :)

Lige denne gang slipper du dog for at bede mig lægge et, kan nok regne ud du vil have mig til det ;)