Avatar billede lefle Nybegynder
19. juli 2006 - 16:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

nemt let og gratis billedbehandlingsprogram?

Hej...

Jeg sidder lige her på min bærbar i USA og skal ordne nogle billeder fra mit digitalt kammera. Derfor ville jeg høre om der var nogle der kunne anbefale et let og gratis billedbehandlingsprogram, der kan ordne størrelse, hvor man kan ændre lysopsætningen og alle de små ting der skal til for at fixe ens billeder hvis de ikke lige er helt tip top :D

Tak på forhånd.

Michael
Avatar billede aurum Nybegynder
19. juli 2006 - 16:04 #1
picasa.google.dk

Genialt program
Avatar billede lefle Nybegynder
19. juli 2006 - 16:09 #2
Jeg prøver det lige og ser hvad det kan :D tak.
Avatar billede old-faithful Praktikant
19. juli 2006 - 16:11 #3
Prøv disse gratis programmer: http://www.hollmen.dk/content/view/49/30/

Det letteste af de nævnte er nok PhotoFiltre eller IrfanView (IrfanView kan dog ikke anvendes hvis du skal bruge "brushes" eller lignenden ikke firkantede markeringer).
Avatar billede fray Nybegynder
31. juli 2006 - 11:44 #4
Jeg vil bestemt også anbefale Picasa fra Google.. Super nemt at bruget!!

Hent det her: http://www.deltaecm.dk/billedesoftware.asp
Avatar billede lefle Nybegynder
07. april 2007 - 20:23 #5
lukket