Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
18. juli 2006 - 19:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan ændre jeg på billederne?

Hej.

Jeg har downloadet et template, som jeg så vil tage i brug men har lidt problemer med det. Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvordan jeg ændre på billederne, sådan  så jeg kan sætte mine egne billeder ind. F.eks. på forsiden hvor man kan skifte rundt på billederne. Der vil jeg gerne have sat mine egne billeder ind, istedet for billeder af nogle møbler.

Jeg har uploadet hele templated her:
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=709BBD446168DF64

Det er WITH flashdelen jeg skal bruge.

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede sp00n Nybegynder
18. juli 2006 - 19:50 #1
Har du prøvet en flash decompiler? så kan du komme ind og ændre på det hvis jeg ikke tager helt fejl!
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
19. juli 2006 - 01:35 #2
Nej det har jeg ikke prøvet. Jeg har macromedia flash mx 2004 professional, kan jeg ikk gøre det emd det program ?
Og elelrs har du et link til det program du omtaler?
Avatar billede sp00n Nybegynder
19. juli 2006 - 02:19 #3
Ved ikke om du kan bruge dit program, men du kan søge på google efter flash decompiler, så burde der komme nogle frem, kan ikke helt huske det men mener det her var hvad jeg brugte http://www.decompiler-swf.com/download-swf-decompiler/ ..
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2006 - 09:22 #4
Hej xxmichelxx

Du har oprettet dette spørgsmål to gange, jeg referer til det andet her:
http://www.eksperten.dk/spm/721005

Jeg har hjulpet dig der, men eftersom man ikke må give mere end 200 point og ikke må have flere spørgsmål om det samme, opretter jeg kun svar her.
Det andet må du selv svare på og lukke, så du selv får pointene der.
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
20. juli 2006 - 13:40 #5
Det er dig der har mistforstået det min ven, den ene opgave handler om hvordan jeg kan redigere billederne i filen, og den anden handler om hvordan jeg redigere teksten i filerne. Du har hjulpet mig med begge opgaver - og løst dem, så derfor får du point for begge to.

Mvh
michel