Avatar billede guv Nybegynder
18. juli 2006 - 14:36 Der er 1 løsning

Tutorial søges om mysql til flash via php

Hey

jeg har nu læst en række tutorials om hvordan man kan bruge data fra  Mysql i en flash film ved brug af PHP.
men ingen af gangene har det virket.

Jeg har ikke meget forstand på flash, hvilket nok er der hvor problemet ligger.
Derfor vil jeg høre om i kender til en tutorial, som forklarer det godt og samtidig virker?

Det som jeg gerne vil lave er en boks lavet i Flash, som ud fra en database viser:
Næste kamp
Sidste kamp
En tekst fra en anden databse.

I første omgang vil jeg lige lære hvordan jeg viser teksten i flash, dernæst vil jeg gerne lave sådan at den skifter mellem tingene hvert 30. sekund eller ved at brugeren kører markøren hen over teksten "sidste kamp" fx.
Avatar billede guv Nybegynder
18. juli 2006 - 20:53 #1
lukket. jeg forsøger en anden løsning med xml istedet.