Avatar billede mester Nybegynder
17. juli 2006 - 17:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Stationær til 5000 kr

Hej Eksperter.

Mine svigerforældre står og vil investere i en ny stationær computer. Hvor meget computer kan man få for 5000 kr? Der skal være  en skærm inkluderet i prisen. De bruger den ikke til noget, der er videre grafikkrævende men mest til at surfe med.

De har lidt en modvilje overfor at købe via nettet, og derfor er en decideret fysisk butik at foretrække.
Håber i kan komme med et par eksempler.

På forhånd tak.

M
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2006 - 12:47 #1
prøv at kigge på Dell's side: www.dell.dk
de har gode computere til disse opgaver, og man får meget får pengene.
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2006 - 12:55 #2
Avatar billede mester Nybegynder
20. juli 2006 - 23:56 #3
Tak for det. Havde tjekket Dell, men finder den lidt uoverskuelig... Og der skla jo også være skærm inkluderet i prisen.
Er der eventuelt nogen, der er faldet over et godt tilbud/kampagne tilbud på en stationær m. skærm til max 5000? Det er sgu en jungle.
Avatar billede mester Nybegynder
31. juli 2006 - 10:10 #4
Har selv fundet en hos el-giganten. Lukker.