Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
17. juli 2006 - 12:33 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvordan ændre jeg i denne side?

Hej.

Jeg har downloadet et template, som jeg så vil tage i brug men har lidt problemer med det. Jeg kan ikke rigtig, finde ud af hvordan jeg ændre i menuen (den er på engelsk pt. hvor jeg gerne vil ændre den til dansk). Jeg kan helelr ikke finde ud af hvordan jeg redigere(indsætter?) teksterne.
Jeg ved det må være muligt, for der er sgu ikke meget ved et template hvis man ikek engang kan skrive med sine egne ord i det.

Jeg har uploadet hele templated her:
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=709BBD446168DF64

Det er WITH flashdelen jeg skal bruge.

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede goose Nybegynder
17. juli 2006 - 13:06 #1
For at du kan redigere en flash-fil skal du jo bruge Macromedia Flash, har du det program?

/Goose
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2006 - 13:17 #2
Hvis du I så fald har Flash programmet, så er den opbygget så du skal ind i layersne for at finde fx. teksten på menupunkterne.

Du kan også gå ind i dit library og finde de tekster der skal rettes og rette dem der, fx. dobbeltklikke på GALLERY så får du den tekst op og kan rette den til Galleri eller noget helt andet.
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
17. juli 2006 - 13:31 #3
Jeg har macromedia flash mx 2004.

Spacemaninc --> Jeg har prøvet at åbne den, i mf mx 2004, men kunne ikke rigtig finde ud af at redigere teksterne.

"Du kan også gå ind i dit library og finde de tekster der skal rettes og rette dem der, fx. dobbeltklikke på GALLERY så får du den tekst op og kan rette den til Galleri eller noget helt andet."
Forstår ikke helt hvad du mener med at "gå ind i dit libary". Hvis du kan forklare mig hvordan jeg gør dette, tror jeg, at jeg har forstået resten.
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2006 - 13:40 #4
Du skal have vist dit library, det er her alle dine filer/filstumper du benytter inde i flash ligger.
Når du er inde i flash kan du trykke F11 så skulle det gerne blive vist i højreside af skærmen. Ellers kan du vælge Window i topmenuen her står der også library.

Ovre i højre side ligger der en masse filer, her kan du dobbeltklikke på dem og ændre dem og så vil de blive ændret alle steder i flashfilmen hvor de benyttes.
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2006 - 13:40 #5
Hvis du overhoved ikke kan få det til at virke, kan jeg godt hæjlpe med at ændre teksten.
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
17. juli 2006 - 14:26 #6
Spacemanic --> Har du en msn mail vi kan tale over ?

elelr kan du evt. tilføje mig ? :)

michelmoore@gmail.com
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
17. juli 2006 - 14:35 #7
Jeg giver dig selvfølgelig point for det, men jeg skal lige have det hele på plads først, og tror det er hurtigere over msn, fremfor det her.
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2006 - 09:24 #8
Hey håber du kunne bruge hjælpen, husk at ligge resultatet tilgængeligt her på eksperten, så du følger reglerne.

Jeg har svaret på dit andet spm, så dette skal du selv svare på og accepterer til dig selv.

Andet spm:
http://www.eksperten.dk/spm/721266