Avatar billede all_for_you Nybegynder
16. juli 2006 - 22:12 Der er 3 kommentarer

Ung og stabil PHP/MYSQL-programmør søges

Jeg står og skal bruge en PHP/MYSQL-programmør, som har god erfaring inden for PHP. Du behøver ikke at være superekspert, men heller ikke total nybegynder. Om du er 15 år eller omkring 20 er underordnet!

Betaling sker typisk på timebasis (omkring 100 kr.), men ind i mellem er det også på "pakkeløsningsbasis".

Du skal kunne bruge ca. 10 timer om ugen eller mere.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Send en mail til toke@desert.dk
Avatar billede e_w Nybegynder
21. juli 2006 - 17:05 #1
jeg er frisk på det!!

se flere referencer på www.engbjerg.net

mail: william@engbjerg.net
msn: williamengbjerg@hotmail.com

Mvh. e_w
Avatar billede hippien Nybegynder
27. juli 2006 - 22:18 #2
Her er min engbjerg-reference:

William vil "helt klart arbejde til opgaven er løst og til min kundes fulde tilfredsstillelse". Jeg lader mig straks imponere af hans gode vilje og af denne årsag kom jeg til at betale hans regning før opgaven bliver godkendt af min kunde. Det skulle jeg ikke have gjort. Opgaven er ikke blevet fuldført og nu står jeg med håret i postkassen fordi jeg skal ud og finde en anden til at fuldføre den.

Umiddelbart har den unge William ingen indsigt i hvad det er han roder med. Han kan sagtens finde ud af at lave et template og smide et færdigt cms ind i det, men pga manglende indsigt i dette cms er den mest trivielle rettelse som at tilføje en ønsket skrifttype (min kune ville gerne have arial 8px, men det kunne han ikke klare) for ham umulig.

Lige et sludder for en sladder, men et godt råd: betal først når opgaven er løst, så er han da i høj grad brugbar. Og så skal han da også have ros for sit hurtige resultat.

Hvad jeg ikke bryder mig om er at han har vist sig uvillig til at fjerne siden fra hans referenceliste på hans hjemmeside. Jeg synes ikke det er i orden at bruge den når opgaven ikke er fuldført.
Avatar billede e_w Nybegynder
28. juli 2006 - 08:56 #3
hmm du glemmer vist noget..

jeg fik afvide at opgaven var løst, fik betalinen, derefter får man afvide at man ikke er tilfreds og siger at siden slet ikke kan bruges pga. en font..

desuden var font typen verdana som blev ønsket, som var størrelse 8pt, som svarer til 11px og den blev ændret men det var aldrig "godt nok" fordi den skulle matche "Word's" størrelse hvilket du/i ikke kan regne med da de går efter andre størrelses enheder.

ang. reference listen på min siden, jeg har codet siden, ændret "det såkaldte template design", du har brugt det, fået koden ergo det er en reference jeg har lavet som er fuldført.

Mvh. e_w