Avatar billede henninghabor Nybegynder
14. juli 2006 - 00:12 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Fædregruppen Spørge Jørgen

Hej,

Jeg er blevet færdig med en hjemmeside til Fædregruppen Spørge Jørgen og vil gerne hører, hvad I synes om den.

Spørge Jørgen er ment som et modspil til de kvindelige mødregrupper.

Du kan finde Spørge Jørgen her: http://sporge-jorgen.dk

På forhånd tak for din saglige kritik.
Avatar billede farving Nybegynder
14. juli 2006 - 00:26 #1
umiddelbart så ligner det noget jeg så til en fremlæggelse på htx som var lavet i et WYSIWYG program (dvs du får hvad du ser), dog ved lidt nærmere bekendtskab så fungerer det meget fint...

Synes måske reklamerne får for stort blinkfang, jeg fanger slet ikke testen, mit blik drages af de store reklame banner... måske de skulle sættes lidt i baggrunden?

Ellers synes jeg sitet ser meget flot ud...

Mvh Carsten
Avatar billede ghost21 Nybegynder
14. juli 2006 - 00:27 #2
meget simpel, men kedelig hjemmeside, der manger noget grafik, det er en hjemmeside som man hurtig logger a, da den ikke fanger en på nogen måde, jeg læste det kun fordi jeg vil gi en bedømmelse, ellers var jeg hoppet væk fra den med det samme
Avatar billede uffesteenberg Novice
14. juli 2006 - 01:08 #3
Jeg synes skrifttypen minder alt for meget om en standard Times New Roman el. lign fra alm. tekstdokumenter.
Enkelte steder kan man ikke se hele teksten, men går ud fra, det er småfejl, der bliver rettet..

Som vordende far glæder jeg mig alligevel til at kigge nærmere på siden ;-)
Avatar billede henninghabor Nybegynder
14. juli 2006 - 12:51 #4
farving>>Hvilke reklamer er det, du snakker om? Dem i debatten eller i toppen?

ghost21>>Jeg er ikke den store grafik-haj, så måske har du nogle ideer til hvad der kunne gøre siden mere indbydende?

uffesteenberg>>Tillykke med graviditeten :). Skrifttypen er et bevidst valg, da jeg synes verdana er for overbrugt. Hvor er det, du ikke kan se dele af teksten?

Tak til jer alle 3 for jeres kommentarer.
Avatar billede uffesteenberg Novice
14. juli 2006 - 15:21 #5
Tak tak :-)
Det er i "nye svar":
Sætningerne bliver kortet af pga. boksens størrelse... men det er måske bevidst..
"Fædre og mødres løsni..."
"Jeg fortryder at jeg sa..."
"Jeg kunne ikke finde de..."
Avatar billede farving Nybegynder
14. juli 2006 - 16:46 #6
Henninghabor: dem i debatten... der skal ikke være reklamer midt i en debat, det forstyrrer læseren, sæt dem i slutningen eller i starten, siden eller bare væk fra det direkte læsefelt... synes jeg hvertfald

Mvh Carsten
Avatar billede henninghabor Nybegynder
15. juli 2006 - 13:07 #7
uffesteenberg: Det er bevidst at disse tekster ikke vises, hvis det er lange tekster.

farving: Jeg har ændret debatten lidt, så reklamerne er mindre og float: right er sat til. Bedre?
Avatar billede farving Nybegynder
17. juli 2006 - 11:25 #8
Hmm, siden er ufattelig sløv... ved ikke om det bare er den midlertidige internetforbindelse jeg sidder på, men synes da eksperten loader som før...

og ang. reklamer så hjælper det væsentligt, nu står de i baggrunden og "udenfor" læseretningen... herved mener jeg at man springer ned på næste linie før man drager blikket helt til højre :)

Mvh Carsten
Avatar billede henninghabor Nybegynder
21. juli 2006 - 18:32 #9
farving: Siden ligger hos B-one. Derfor den er så sløv. :( Glad for at du synes det har hjulpet.

Hvem vil ha' points?
Avatar billede farving Nybegynder
21. juli 2006 - 18:59 #10
Tror faktisk bare det var min anden internetforbindelse, for pt er den meget hurtig...

Og altså du skal ikke kritisere B-one :)

altså kan da godt modtage hvis du synes jeg har fortjent det...

Mvh Carsten
Avatar billede henninghabor Nybegynder
21. juli 2006 - 19:29 #11
Jeg ved at jeg får hvad jeg betaler for :)

Ka' jeg dele points op uden at vide hvor mange andre der lægger et svar?
Avatar billede farving Nybegynder
21. juli 2006 - 20:15 #12
Nej, du skal vente med at give point til folk har lagt svar så...

Hmm, jeg synes nu ik der er noget at klage over ved B-one udover deres ASP fortolker ikke er heeelt den jeg ønsker, ellers er det bare ding dong helt fjong...

Mvh Carsten