Avatar billede eagle124 Nybegynder
13. juli 2006 - 17:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Media Center går i sort når der køres fullscreen

Jeg har lige installeret Windows XP Media Center 2005 og tilsluttet min computer til fjernsynet.

Men når jeg starter Media Center i fullscreen går skærmen bare i sort. Hvis jeg kobler mit fjernsyn fra og kun bruger min skærm er der ingen problemer.

Mit grafikkort er et Asus Radeon X800XT
Mit fjernsyn er et ganske alm. gammeldags tv

Håber i kan hjælpe mig med problemet.
Avatar billede munki Nybegynder
13. juli 2006 - 18:46 #1
Det lyder til at dit fjernsyn ikke understøtter opløsningen du kører med. Prøv at sæt opløsning, og farveindstilling ned på din udgang til fjernsynet.

Og når jeg siger ned, mener jeg at starte med MAXIMUM 640x480 (helst mindre) , da mange gamle analoge fjernsyn ikke understøtter særlig store opløsninger.
Avatar billede eagle124 Nybegynder
20. juli 2006 - 02:36 #2
fandt ud af mit fjernsyn bare skulle sættes op til SVHS eller hvad det nu hedder. så problemet er løst.