Avatar billede vogel Nybegynder
13. juli 2006 - 12:44 Der er 2 kommentarer

Hvordan finder jeg alle subdomains

Hej

Jeg har fået til opgave at samle en af vores kunders domæner på samme navneserver. I dag har på de ca. 20 forskellige domæner på ca. 20 forskellige navneservere. Jeg har desværre ikke adgang til DNS opsætning på alle serverne, og har ikke tid til at sende e-mail til alle udbyderne for at få logins.

Jeg har derfor brug for et værktøj til finde ud om der er oprettet subdomains til de enkelte domainer, så jeg derefter kan tjekke, hvor de peger hen.

Håber der er en der kan hjælpe.
Avatar billede vogel Nybegynder
14. juli 2006 - 12:41 #1
Er der ingen, der har gode fif til denne?
Avatar billede it-dk Nybegynder
16. juli 2006 - 15:42 #2
Du skal huske at man kan programmer subdomains f.eks i index filen og ikke i dns zone filen.