Avatar billede lykkelamaen Nybegynder
13. juli 2006 - 10:48 Der er 8 kommentarer

Valg af tablet pc

Jeg skal købe en tablet pc, og jeg ville gerne høre nogle erfaringer omkring tablet pc'er generelt, og måske mere specifikt om de enkelte mærker/modeller.

Tænker på enten at købe en Acer TravelMate C313EXMi (http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=143674)

eller en Toshiba Portege M200 (http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=157856)

Begge koster lige omkring 10.000 kr, men jeg kan godt gå nogle tusinde højere op i prisklasse, og er åben for forslag om andre pc'ere
Avatar billede james_t_dk Juniormester
13. juli 2006 - 12:06 #1
Hvad skal den bruges til. Sidder lige nu med en lille bitte Fujitsu Siemens P1510, den er sej! Nærmest bare en stor PDA.
Avatar billede lykkelamaen Nybegynder
13. juli 2006 - 12:13 #2
Det er primært en computer jeg skal bruge til skolearbejde. Til notater osv.
Det skal være en convertible, altså sådan en der ligner en bærbar med tastetur og det hele, der så kan flippes over.
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2006 - 13:36 #3
Den skal have 1024 mb ram, vis du spørge mig..
Jeg købte en sidste sommer med 1025 mb ram, og det er jeg da kun glad for, idag ville jeg gerne ha haft 2048 mb....
Konklusion: DU kan ikk få for mange ram!
Avatar billede jop... Nybegynder
13. juli 2006 - 13:40 #4
Skibber -> ?? Hvad vil du bruge så mange ram til på en bærbar? :o)
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2006 - 14:32 #5
job -> Kommer selfølgelig an på hvad han skal bruge den til.
Men jeg har alt mit musik på den, Jeg sidder og designer hjemmesider på den, og ser film en gang i mellem, + internet browsing.
Så kræver det altså er der er nogen ram at tage af.
Avatar billede jop... Nybegynder
13. juli 2006 - 16:24 #6
Hvis det er det eneste du laver, tror jeg ikke på at du kommer over 1 gb, men måske tager jeg fejl  :o)
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2006 - 17:03 #7
Der går rimlig langsomt til sidst vis du hre musik, køre photoshop, context(et text program), køre et ftp program og webbrowseren samtidigt:D.......
Avatar billede jop... Nybegynder
30. september 2006 - 12:45 #8
Vil du ikke lukke denne?