Avatar billede drockles Nybegynder
11. juli 2006 - 09:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

opkobling stats

hej eksperter

jeg har lige sat et netværk med 3 computere op. de deler en internetopkopling.
jeg kunne godt tænke mig at finde et program, så man kunne hvor meget båndvidde hver computer bruger. nogen forslag?
Avatar billede kasper-k Nybegynder
11. juli 2006 - 10:01 #1
Hej Drockles

Jeg ved ikke lige om der findes et prg, der laver en stat over dit internetforbrug, men med programmet netlimiter, kan du se hvor meget båndbredde de bruger og du kan indstille programmet f.eks til at hver enkelt computer max må bruge 1/3 af din båndbredde.
Avatar billede mickey777 Nybegynder
11. juli 2006 - 10:10 #2
Det her program kan måske opfylde dit behov. Programmet hedder DU-meter og måler internet traffik ind og ud. Det kan afprøves gratis i 30 dage.

http://www.dumeter.com/main.php
Avatar billede drockles Nybegynder
14. juli 2006 - 18:00 #3
tak for forslagene og beklager det MEGET sene svar!

jeg synes ikk programmerne møder mine krav. jeg vil gerne at man fra fx pc1 kan se hvor meget båndvidde pc2 tager. det er det vigtigste. derudover vil jeg gerne at man kan se statistikker såsom trafik i dag, sidste uge osv...
Avatar billede drockles Nybegynder
14. juli 2006 - 18:00 #4
altså noget real-time.. så jeg kan se hvor meget båndvidde pc2 bruger NU
Avatar billede drockles Nybegynder
20. juli 2006 - 12:08 #5
hm jeg lukker