Avatar billede simosoft Nybegynder
10. juli 2006 - 11:25 Der er 3 kommentarer

Et filuploadnings script

Hejsa.

Jeg vil gerne have lavet en side hvor man kan uploade filer til hvis man er admin.
Dvs. alle gæsterne på siden skal ikke kunne have ret til at uploade filer, så jeg
går ud fra at man skal have gang i noget admin side halløj?

Er der nogle der kan hjælpe mig med dette? Og håber det var forklaring nok

//Simon
Avatar billede simosoft Nybegynder
10. juli 2006 - 11:25 #1
Mere specifikt drejer det sig om .pdf filer :)
Avatar billede repox Seniormester
10. juli 2006 - 12:26 #2
Har du selv lavet et udkast?
Har du kigget lidt på http://dk.php.net/manual/da/features.file-upload.php
Der findes en del loginscripts på nettet, du kan søge efter, som er simple og nemme.
Avatar billede simosoft Nybegynder
15. juli 2006 - 19:45 #3
Undskyld at jeg ikke har skrevet tilbage.

Jeg har droppet systemet, fordi hjemmesiden skal være færdig hurtigst muligt.
Beklager ulejligheden!