Avatar billede qlauz Nybegynder
09. juli 2006 - 13:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

internetforbindelse afbryder

hej.

jeg sidder på en webspeedforbindelse som har kørt fint i årevis, men for nyligt er den begyndt at hoppe af når regelmæssigt.
Jo mere up & download jeg kører jo kortere tid kan jeg være på.
Mit motorola cablemodem ser ikke ud til at stå af, og hvis jeg beder XP om at reparere siger den at den ikke kan tildele en ip adresse.
Det er ikke nok at genstarte for at løse problemmet, modemmet skal osse genstartes hver gang. Jeg bruger internettet flittigt og arbejder som oftest både med firefox og edonkey kørende samtidigt og det virker som om "der er en øvre grænse" for hvor mange mb der kan køres før den går ned.
Avatar billede bentemil Praktikant
09. juli 2006 - 14:44 #1
Har prøvet at slette din "forbindelse" og så oprette ny forbindelse??

Bent
Avatar billede qlauz Nybegynder
09. juli 2006 - 15:15 #2
hvor sletter jeg den helt konkret?
I egenskaberne for min lan forbindelse?
Avatar billede bentemil Praktikant
09. juli 2006 - 16:35 #3
Prøv at oprette ny forbindelse, derefter slette den "gamle"
Avatar billede qlauz Nybegynder
10. juli 2006 - 22:27 #4
det lader ikke rigtigt til at virke.
Avatar billede qlauz Nybegynder
11. juli 2006 - 15:30 #5
suk
Avatar billede kasper-k Nybegynder
03. august 2006 - 15:13 #6
hvad er det for et modem du har?