Avatar billede sy Nybegynder
11. maj 2001 - 16:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Logo

vi skal bruge en simpel maskot figur den skal tegnes i nogle lysegrønne farver farvekoder ser sådan ud #00FF00 den skal have en stor mund og store øjne det skal minde lidt om en tegnefilms figur bare ikke helt så stor og så skal det kun være et hoved ikke noget med krop o.s.v. håber nogen kan hjælpe
Avatar billede osaka_san Nybegynder
11. maj 2001 - 16:08 #1
Forkert kategori.

Denne er beregnet til spørgsmål omkring billedbehandlingsprogrammer.

Med Venlig Hilsen
Oscar Eg Gensmann.
Avatar billede osaka_san Nybegynder
11. maj 2001 - 16:10 #2
Medmindre det i søger er oplysningen om hvilket program man kan lave sådan en sjover i. ;)

I så tilfælde vil jeg anbefale enten Adobe Photoshop (www.adobe.com) eller Pain Shop Pro fra www.jasc.com.

Med Venlig Hilsen
Oscar Eg Gensmann
Avatar billede sy Nybegynder
11. maj 2001 - 16:14 #3
det er rimeligt svært at finde ud af hvor man skal ligge sine spm ligemeget hvad kategori man bruger bliver man hamret ned
Avatar billede sy Nybegynder
11. maj 2001 - 16:17 #4
men ok jeg tilbagetrækker det
Avatar billede osaka_san Nybegynder
11. maj 2001 - 16:53 #5
Sy> thjaa - it\'s a tough life :-)

En god huskeregel er at kategorier der hedder Programmer, omhandler programmerne :-)

Et forslag ville være at prøve:

Design -> Generelt
http://www.eksperten.dk/kategori/78

Men generelt kan jeg lige så godt advare dig imod at når man vil have lavet ting for point så får man som regel også hvad man \"betaler\" for. Hvis det er noget du skal bruge i kommerciel øjemed, vil jeg anbefale at du snakker med en profesionel grafiker og betaler det det koster, da det i sidste ende vil give færest problemer og resultatet bliver det bedste.

/Just my 2 cents.

Med Venlig Hilsen
Oscar Eg Gensmann

Avatar billede zenex Nybegynder
11. maj 2001 - 22:04 #6
Egentligt burde man lægge alle spm, hvor man ønsker at andre skal lave noget, i kategorien job - freelance. Alle andre kategorier så som design er kun til gode råd, tips og tricks! Men det er der ikke mange der overholder!