Avatar billede nij Nybegynder
08. juli 2006 - 20:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

MSN Live: mine kontaktpersoner er væk!

Når jeg installerer MSN live messenger, så er min liste over kontaktpersoner tom! Når jeg så afinstallerer det, og installerer MSN 7.5 så er kontaktpersoner der! Men når jeg prøver at logge på hos min vens computer, som også har live messenger, så er mine kontaktpersoner der! Hvorfor er de så ikke hos min computer? Er der nogen der kan hjælpe mig????
Avatar billede leif Seniormester
08. juli 2006 - 20:40 #1
Velkommen til Eksperten, må henstille til at du lukker dit ene spørgsmål da det ikke er tilladt ifølge Ekspertens regler §2.1.11 at have 2 spørgsmål åbne om samme problem.

Lukning foregår ved at du selv ligger et svar som du accepterer efterfølgende.
Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2006 - 20:52 #2
Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad grad leif har i Eksperten,
det var ihvertfald ikke et svar nij kan bruge til noget.
For iøvrigt så hedder det  lægge  et svar, ligge er noget du gør på sofaen.
Avatar billede nij Nybegynder
08. juli 2006 - 23:28 #3
ok.. Undskyld jeg er ny her..
Avatar billede nij Nybegynder
08. juli 2006 - 23:28 #4
Yep
Avatar billede nij Nybegynder
08. juli 2006 - 23:29 #5
Men kan I ikke give mig et svar?