Avatar billede mesmer Nybegynder
06. juli 2006 - 17:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

trådløs opkobling med en lenovo 3000 N100

Jeg pakkede maskinen ud, og med det samme fandt den den trådløse forbindelse ( belkin). efter ½ time har den ikke kunnet finde det siden . Har skiftet trådløs router , haft kontakt med tdc, samt support fra lenovo . Jeg kan stadig ikke få forbindelse . Nogen der kan hjælpe ???
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. juli 2006 - 18:12 #1
kan du se netværket? Men bare ikke forbinde?
Avatar billede mesmer Nybegynder
06. juli 2006 - 22:41 #2
computeren siger at den ikke kan se netværket .
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. juli 2006 - 05:44 #3
er der kode på netværket, har du tastet koden ind i computeren?

Kan du se netværket med www.stumbler.net
Avatar billede mesmer Nybegynder
07. juli 2006 - 15:32 #4
Computeren spørger efter en kode , men der er ingen kode . Har osse formatteret harddisken til fabriksindstillinger .........med samme resultat. Spørger efter kode/password
Har prøvet stumbler.net og svaret er , at der ikke er noget ap ???
Avatar billede mesmer Nybegynder
29. juli 2006 - 17:24 #5
Problemet er løst:-) På Lenovo laptopén sidder der en knap til venstre for lysdioderne forrest på computeren . Den skulle såmænd blot tændes. At tre timers samtale med Lenovos hotline ikke kunne give det svar er tankevækkende......Iøvrigt fed maskine :-)
Avatar billede mesmer Nybegynder
06. september 2010 - 21:01 #6
På laptoppen sidder en tænd/slukknap  foran under mousepadén . Den skulle blot tændes. Pudsigt at Lenovos support og TDC´s do ikke anede det ;-)