Avatar billede aros Nybegynder
06. juli 2006 - 14:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

sim city 4 problem

Hejsa, håber I kan hjælpe.
Når jeg forsøger at spille sim city 4, genstarter computeren efter ca. 2 min. (der lyder kun et enkelt bip). Jeg kan sagtens spille "tunge" grafikmæssige spil som sims 2, så det kan ikke være der problemet ligger.
Jeg har:
3.0 GHz P4 processor
512 Mb ram
Geforce fx-5200 grafikkort

Nogen der har nogle ideer?
Avatar billede sebastian- Nybegynder
08. juli 2006 - 17:10 #1
Har du hentet en Patch til spillet? Håber det hjælper:)
Avatar billede aros Nybegynder
09. juli 2006 - 08:42 #2
Det har jeg prøvet, men det hjælper ikke. Det er heller ikke altid den genstarter computeren. Hvis jeg vælger den første tutorial (mener den hedder sådan kommer du igang) genstarter computeren efter ca. 2 min. Hvis jeg starter op selv, kommer det først når jeg afslutter programmet. Har overvejet om det kan være min windows det er galt med.
Avatar billede sebastian- Nybegynder
09. juli 2006 - 09:49 #3
Men du oplever det ikke i andre spil? Kunne godt være en formatering ville hjælpe, hvis det er lang tid siden?

Hvor har du computeren at stå? Har en ven som oplevede noget af det samme hvor hans computer blev for varm, prøv evt. at åbne siden på maskinen.
Avatar billede aros Nybegynder
09. juli 2006 - 17:33 #4
Nu er det ikke de store mængder spil der er på comp'en, men som jeg også skrev kan den sagtens klare sims 2, som jo kræver en del mere. Siden er taget af computeren her i varmen. Det er ikke mere end 1 måned siden den er lagt om, men overvejer at gøre det igen