Avatar billede lydia Nybegynder
05. juli 2006 - 11:30 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

sende yahoo e-mail via outlook express

Hej, vi skal flytte og kan desværre ikke beholde vores e-mailadresse.

Derfor har jeg oprettet en Yahoo adresse.
Outlook Expressen vil gerne hente e-mailene, men den vil ikke sende den når jeg bruger Yahoo adressen som afsender.
Jeg har prøvet at sætte min udgående post, til det samme som den anden e-mail adresse, som går fra (asmtp.mail.dk, fra TDC) men det virker ikke.

Jeg har også prøvet at sætte Yahoo adressen som standart, det virker heller ikke.

Er der andet jeg skal gøre?

På forhånd tak
Avatar billede old-faithful Praktikant
05. juli 2006 - 11:36 #1
Ud fra ovenstående lader det til at problemet kun er med udgående post, altså SMTP-serveren. Dette spørgsmål er behandlet af Yahoo selv her: http://help.yahoo.com/help/us/mail/pop/pop-11.html
Avatar billede lydia Nybegynder
05. juli 2006 - 11:55 #2
Det har jeg fulgt, men det duer desværre ikke L
Avatar billede old-faithful Praktikant
05. juli 2006 - 11:59 #3
Får du nogen fejlmeddelelse? I givet fald, hvad står der i den?
Avatar billede lydia Nybegynder
05. juli 2006 - 12:01 #4
Forbindelsen til serveren kunne ikke oprettes. Konto: 'pop.mail.yahoo.com', Server: 'smtp.mail.yahoo.com', Protokol: SMTP, Port: 25, Sikker (SSL): Nej, Socket-fejl: 10060, Fejlnummer: 0x800CCC0E
Avatar billede old-faithful Praktikant
05. juli 2006 - 12:04 #5
Har du prøvet Port 587 i stedet for Port 25?
Avatar billede lydia Nybegynder
05. juli 2006 - 12:06 #6
Nö, det aner jeg ikke hvordan man gøre
Avatar billede lydia Nybegynder
05. juli 2006 - 12:10 #7
Ohhhh, nu har jeg fundet det, og det virker.

Du er en skat ;)
send lige et svar so du kan få dine points
Avatar billede old-faithful Praktikant
05. juli 2006 - 12:11 #8
Sakset fra Yahoo:
1. From the Tools menu, choose "Accounts."
2. Select the "Mail" tab.
3. Double-click the account labeled "pop.mail.yahoo.com."
4. Select the "Servers" tab.
5. Check the box next to "My Server Requires Authentication."
6. Click "OK."
Avatar billede lydia Nybegynder
05. juli 2006 - 12:14 #9
det med porten virkede,
(jeg er ikke ret god til engelsk, jeg skal finde noget tilsvarende på tysk ^^)
Avatar billede old-faithful Praktikant
05. juli 2006 - 12:15 #10
Så alt er i orden nu? Super!
Avatar billede lydia Nybegynder
05. juli 2006 - 12:16 #11
Jo jo mange tak :))
Avatar billede old-faithful Praktikant
05. juli 2006 - 12:28 #12
Ingen årsag ;-)