Avatar billede rasbro Nybegynder
04. juli 2006 - 23:24 Der er 2 kommentarer

Hvilken processor skal min bærbare have?

Jeg står for at skulle købe en ny bærbar, men er ikke rigtigt inde i  processor-junglen længere... Den må koste 10-15.000 og skal primært bruges til at køre photoshop, illustrator og andre adobe-ting, samt videoredigering og autocad (+ andre tegneprogrammer). Jeg har overvejet intels dual core, men det er kun fordi det er dem der sidder i apples macbooks, og egentlig ikke fordi jeg ved noget om dem. Batteriets levetid er ikke det allervigtigste.. Derimod er det vigtigt at den er pålidelig, og kan tygge på nogle renderinger!
- på forhånd tak, Rasmus Bro
Avatar billede anders_h Novice
05. juli 2006 - 00:00 #1
Jeg er godt tilfreds med min bærbare, som har Centrino. Jeg ved godt at du ikke vægter batteritid så højt, men der er jo så den fordel, at blæseren ikke kører så meget = mindre støj.

Den kører også rigtig fint og hurtigt (bruger selv photoshop, f.eks.)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. juli 2006 - 08:56 #2
Intel, Core Duo, uden tvivl.

Se blandt andet disse 2 anmeldelser, men Apples maskiner er jo også klart fede:
http://www.laptopworld.dk/index.php?id=260
http://www.laptopworld.dk/index.php?id=257