Avatar billede mmmmn Nybegynder
04. juli 2006 - 22:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

TDC opgradering af hastighed

nogen der ved hvor hurtige tdc, er om at opgradere bredbaandshastighed?
de skriver indenfor 72 timer, men jeg t;nkte at de m[ske i de fleste tilf;lde var gjorde det indenfor faa min. fordi det maaske skete helt automatisk, hvis et menneske skal g're det manuelt derinde fra, sker der jo nok ikke i aften.

maaske nogle af jer havde erfaringer med det.
paa forhaand tak, svar haster lidt, da jeg skal bruge hastigheden indenfor et par timer.
Avatar billede honne Praktikant
04. juli 2006 - 23:34 #1
jeg har ikke været ude for at de gjore det på et par timer :-(
Avatar billede mmmmn Nybegynder
04. juli 2006 - 23:36 #2
ok, tak tak , svar hvis du vil have point
Avatar billede honne Praktikant
04. juli 2006 - 23:37 #3
skal ikke have noget for det :-)
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
04. juli 2006 - 23:59 #4
Har været ude for de har fixet det indenfor fire timer, ligegyldigt om det var dl eller upload.
Avatar billede edvardj Novice
05. juli 2006 - 22:09 #5
hehe  cybercity gør det med det samme :-)
Avatar billede mmmmn Nybegynder
07. juli 2006 - 09:25 #6
honne: tak :)

john: fatter ikke hvorfor et stort selskab som TDC ikke sørger for at det sker mere automatiseret, synes ellers en del andre ting hos dem fungerer ganske godt.

edvardi: sådan burde det også være! :)
Avatar billede mmmmn Nybegynder
01. januar 2015 - 10:16 #7
-