Avatar billede hacked Nybegynder
02. juli 2006 - 20:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

DesktopBSD eller PC-BSD?

Hvilken version bør jeg vælge og findes der andre? - fordele/ulemper/personlige erfaringer.
Avatar billede medions Nybegynder
03. juli 2006 - 10:56 #1
Helt sikkert er PCBSD at fortrække! - jeg har fulgt det siden 0.5 Beta, og det har udartet sig til en ginial desktop!

Der er danske oversættelser, en update funktion til når der kommer nye releases så du ikke skal geninstallere det hele igen!

Noget af det jeg bedst kan li' ved den er at man stadigvæk har bibeholdt ports systemet, men også lavet PBI packages (www.pbidir.com) som fungere ligesom .exe installationsfiler i Windows.

//>Rune
Avatar billede hacked Nybegynder
03. juli 2006 - 14:07 #2
Det var det med port jeg gerne ville vide :) - takker.