Avatar billede dennism Nybegynder
02. juli 2006 - 19:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Zepto Znote 2425W vs. 2225W

Jeg skal bruge en bærbar til udelukkende arbejde (programmering, webdesign, photoshop, indesign) og studiebrug (datalogi).

Jeg har kig på Zepto 2425W og 2225W, men er lidt i tvivl om, hvilken jeg skal vælge. Prisen er næsten den samme - 2225W er kun et par hundrede billigere.

Ved ikke hvilken der er bedst til mine behov? Så vidt jeg kan se, så er forskellen at 2425W har et større grafikkort mens 2225W har længere batteritid. Er det eneste forskel? I så fald, må 2225W være at foretrække i mit tilfælde?

http://www.zepto.dk/Default.aspx?page=NotebookSummaryPage&notebookid=VeIFYindlUdm
http://www.zepto.dk/Default.aspx?page=NotebookSummaryPage&notebookid=gsqdzvhAycKMFkmx
Avatar billede dennism Nybegynder
03. juli 2006 - 12:33 #1
Ingen der kan hjælpe her?
Avatar billede runne Nybegynder
03. juli 2006 - 14:35 #2
Personligt ville jeg vælge 2425W - Gamer modellen, da den har crystal clear skærm, Bedre grafik kort, og indbygget fingeraftrykslæser ( Hvilket jeg bare synes er lidt blær', ligegyldigt, men blær:P) Ang. batteritid kan 2225W holde sig lidt længere pga. Dets grafik kort.

Men alt i alt, ville jeg tage 2425W, hvis jeg skulle mellem de 2. Men hvis du skal bruge en computer til udelukkende, programmering, webdesign Etc. Ville jeg nok have kig på en MAC maskine. Det er de bedste computere til den slags arbejde du vil lave, og har Tonsvis af sikkerhed foranstaltninger.

-Rune-
Avatar billede dennism Nybegynder
03. juli 2006 - 14:59 #3
Jeg har valgt 2225W da den har næsten dobbelt så lang batteritid - det er en stor fordel for mig.

Men du mener måske det er dumt ikke at købe 2425W? Kan godt se, at den har lidt ekstra features. Men da jeg ikke har noget at bruge dem til, var min vurdering at 2225W var et bedre køb for mig.

Men, så vidt jeg læser på siden, tager 2225W så dens ram fra grafikkortet fra ramene på bundkortet?
Avatar billede dennism Nybegynder
04. juli 2006 - 10:13 #4
Har lavet min bestilling om til en 2425W.