Avatar billede jdlindstroem Nybegynder
01. juli 2006 - 20:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Webcrawler/robot/overvågning af hjemmeside. source anno 2006?

Hej,

Jeg leder efter et eller flere links til webcrawlere og robotter skrevet i java. Jeg har mest fundet links selv til source fra 90'erne og der er jo sket en del siden da, så jeg vil helst bede om links til source som er helt opdateret.

Med andre ord så mangler jeg noget source til et program som kan gå ind og overvåge et website. Hvis der sker noget vigtigt på en hjemmeside der overvåges så skal programmet kunne gå ind og 'trykke' eller 'indtaste' oplysninger, som om den var en person. f.eks. kan robotten overvåge aktiekurser på forskellige websites og så gå ind og købe og sælge.

Hvis der er nogen som kender noget source til en robot som kan gå ind og interagere på hjemmesider skrevet i javascript så ville det være helt super.
Avatar billede jdlindstroem Nybegynder
01. juli 2006 - 20:08 #1
Undskyld, jeg kom til at poste dette indlæg før jeg var helt færdig med at skrive det færdigt..

SVAR VENLIGST IKKE HER..
Avatar billede james_t_dk Juniormester
02. juli 2006 - 09:07 #2
Smid selv et svar her og luk det så efterfølgende.
Avatar billede jdlindstroem Nybegynder
02. juli 2006 - 14:25 #3
thanx james ;)
Avatar billede jdlindstroem Nybegynder
01. november 2006 - 14:26 #4
ok