Avatar billede dirchseneu Nybegynder
01. juli 2006 - 14:45 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Vurdering af www.Dirchsen.eu

Hej eksperter :)

Jeg har hjemmesiden Dirchsen.eu, som jeg gerne vil have en vudering af. Hvad fungerer, hvad fungerer ikke, og hvad skal laves anderledes?

Jeg vil også blive glad, hvis der er nogen, som finder nogle stavefejl på den engelske version af siden.

På forhånd tak

http://www.dirchsen.eu/
Avatar billede 4262sandved Nybegynder
01. juli 2006 - 15:59 #1
Drop "vælg sprog startsiden". Brug et script der kan se om man er fra danmark eller et andet land, og få scriptet til at sende personen til det rigtige sprog..
Avatar billede 4262sandved Nybegynder
01. juli 2006 - 15:59 #2
..hvis det kunne bruges..
Avatar billede 4262sandved Nybegynder
01. juli 2006 - 16:02 #3
syntes også at reklamerne af de der spil i den ene side skulle fjernes. ellers ser det fint ud
Avatar billede dirchseneu Nybegynder
01. juli 2006 - 16:44 #4
Jeg har valgt "vælg sprog"-startsiden, fordi jeg ikke synes særlig godt om sådan nogle "vælg sprog"-script.

Hvis man f.eks. er fra Sverige/Norge, er der måske nogle der foretrækker dansk, og nogle der foretrækker engelsk. Men den husker jo også ens sprog, når man først har valgt det.

Du har nok ret med spilreklamerne, det må jeg overveje. Ellers andre kommentarer?
Avatar billede 4262sandved Nybegynder
02. juli 2006 - 19:35 #5
:-)
Avatar billede tippermand Nybegynder
08. juli 2006 - 15:08 #6
Hej!

Jeg synes det ser rigtig pænt ud. Personligt synes jeg dog sitet fremtoner pænere/renere, når der er nogle Skrifttyper uden fødder... Verdana, Arial og de andre klassiske har ikke dette og synes det er pæn(es)t...
Avatar billede dirchseneu Nybegynder
08. juli 2006 - 19:48 #7
Det meste af teksten på siden er Arial. Til link-menuerne o. lign. bruger jeg Times New Roman.

Jeg har valgt disse 2 skrifttyper efter at have prøvet mig frem med alle mulige kombinationer, og har fundet ud af, at disse 2 skrifttyper nok passer bedst til siden.

Mange tak for din kommentar. :)
Avatar billede tippermand Nybegynder
09. juli 2006 - 17:52 #8
Det var så lidt. Synes som sagt bare ikke at det hænger sammen. En overordnet stil og linje, giver et meget pænere overblik! Fx Aril og Arial Narrow? Hvad ved jeg...

God fornøjelse!