Avatar billede studsgaard Nybegynder
30. juni 2006 - 22:45 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

I gamle dage.

Hej alle

Før i tiden havde TDC en webside hvor man kunne indtaste link til filer. Derefter kunne man senere hente de "downloadede" filer fra TDC's hjemmeside. Dette var især for at øge hastigheden med download via modem.

Eksistere dette stadig og kan man få noget ud af at benytte det ved ADSL.

Mvh
Bjørn
Avatar billede jokkejensen Novice
30. juni 2006 - 23:07 #1
du leder efter et sted at uploade filer, og senere hente dem ?
Avatar billede jokkejensen Novice
30. juni 2006 - 23:08 #2
PutFile (http://putfile.com/)
Tillader formaterne .wmv, .avi, .mpg, .mov, .asf, .swf alle med en tilladt størrelse på 10 MB. Desværre har PutFile det med at slette de film, der indeholder porno.

YouSendIt (http://s11.yousendit.com/)
En anden upload service. Denne er dog lidt anderledes, da der bliver sendt en mail med et link til en angiven ven, der så vil modtage en link til filen. Naturligvis kan du også sende denne mail tilg dig selv, og smidel linket op på BabeIndex.dk. Gb er den tilladte filstørrelse.

RapidShare (http://rapidshare.de/)
En tysk uploadservice, der tillader filer med en størrelse i nærheden af 20 GB. Desværre skal man vente et antal sekunder, før man kan downloade filmen.
Avatar billede leif Seniormester
30. juni 2006 - 23:29 #3
Jeg tror godt jeg ved hvad du tænker på, at fx. TDC hentede tingene fra udlandet som du anmodede om og lagde på deres server så du fik bedste mulige hastighed ud af det.

Jeg vil mene idag får du ikke det store ud af. Sider som www.downloads.com, www.sourceforge.net og lign. har gerne Mirror stående i flere lande således at du fx. fra Danmark vælger et mirror i Danmark eller i et land tættest på dig.

Jeg har ikke se den gamle Modem udgave længe, ikke andet end at de visse steder kan betale dig fra at få VIP adgang til hurtigere servere/forbindelser
Avatar billede studsgaard Nybegynder
01. juli 2006 - 14:01 #4
Hej Leif.

Ja, det var lige den funktion jeg tænkt på.

Henter en gang i mellem fra servere med dårlig hastig. (ved brug af DAP eller lign. er der ingen problemer)

I ideen var så at hente filerne gennem TDC og se om de havde bedre held. Evt. kunne starte download fra arbejdet. Derved ville jeg kunne hente den med høj hastighed når jeg kom hjem. Samt undgå at købe flere licenser til Download programmer.

Skal lige nævnes, at der er tale om lovlige filer (tro det eller ej :-))

Kan du evt. huske link. Kunne være sjovt at prøve. Det er mange år siden jeg har benyttet denne service.

Mvh
Bjørn
Avatar billede leif Seniormester
01. juli 2006 - 14:07 #5
Nej, som skrevet har jeg ikke set Servicen i mange år.
Avatar billede studsgaard Nybegynder
04. juli 2006 - 15:46 #6
Sorry, øjene er det man først bliver blind på..
Avatar billede studsgaard Nybegynder
04. juli 2006 - 15:46 #7
Leif: Lav et svar og du får points!
Avatar billede leif Seniormester
04. juli 2006 - 17:25 #8
.
Avatar billede leif Seniormester
05. juli 2006 - 10:28 #9
Tak for point