Avatar billede haspalm Nybegynder
30. juni 2006 - 10:21 Der er 7 kommentarer

Outlook Gruppe kalender med specifike aftaler

Hejsa alle,
kan nogen guide mig til at kunne lave en gruppe kalender som kun viser aftaler med navnet "XXXXXX" ?
jeg er ikke interesseret i at se andre aftaler som folk har lavet i deres kalender - kun denne ene slags.

Hilsen
Haspalm
Avatar billede kandreak Nybegynder
09. juli 2006 - 21:58 #1
jeg er ikke sikker på dit spørgsmål. er det andres kalender du skal se, så er det dem der skal sætte et flueben i "gem private aftaler". Man kan ogse sende de aftaler som andre skal have som ic kalender. så er den i outlook automatisk
Avatar billede haspalm Nybegynder
09. juli 2006 - 22:13 #2
ok - meninger var at bruger X i sin kalender holder styr på alle sine aftaler, møder, arbejd hjemme dage, lægebesøg osv.. Han vil så også markere sin ferie på samme måde. Leder Y har bedt alle andre i afdelingen om at markere deres ferie i kalenderen og vil nu gerne kunne lave et udtræk af alle kalendere så det "kun" er ferie aftaler der vises.

Giver dettte mening ?
Avatar billede kandreak Nybegynder
09. juli 2006 - 22:36 #3
den er svær. leder kan i sin outlook taste alle medarbejdere ind i mødekalenderen, arangere et møde og derved se hvem der er tilstede eller på ferie, men kun hvis alle har udgivet/delt deres kalender. den med at alle sender ferieperioden som ic kalender er nok det nemmeste. lav ferien i kalenderen og inden du gemmer den sender du den til lederen. så gemmer du den
Avatar billede haspalm Nybegynder
09. juli 2006 - 23:00 #4
hmmm.. lyder som en løsning, men bestemt som en kluntet en..
Avatar billede kandreak Nybegynder
09. juli 2006 - 23:16 #5
til haspalm ja det er lidt omstændeligt, men har du en nemmere løsning
Avatar billede haspalm Nybegynder
09. juli 2006 - 23:24 #6
hehe, så havde jeg ikke spurgt herinde :)
Avatar billede kandreak Nybegynder
09. juli 2006 - 23:57 #7
nå nej jeg sov vist