Avatar billede oktober Nybegynder
29. juni 2006 - 22:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bluetooth Headset til to Telefoner !

Hej Experter !

Jeg har netop fået en ny mobil på arbejdet hvilket jo i princippet er godt nok !

Mit problem er nu opstået da, jeg skal bruge et headset til mine 2 telefoner  men er det muligt at få et headset hvor 2 tlf kan være tilsluttet samtidigt ?
i bekræftende fald ser jeg gerne et link

point gives kun i bekræftende fald !
Avatar billede mixeren Nybegynder
12. juli 2006 - 01:21 #1
[citat fra siden]
Multipoint-funktion betyder, at headsettet kan tilsluttes flere Bluetooth enheder på samme tid.
[citat slut]

Har godt nok ikke selv prøvet den, men den må jo kunne klare det.

Findes bla. her:
http://www.midtdata.dk/asp/index1024.asp?varernr=DISCOVERY-640&goto=productinfo&mainfunc=link&
Avatar billede rasmuso Seniormester
14. juli 2006 - 12:09 #2
Hej Oktober,
Jeg har solgt en del af understående, har absolut intet forretningsfnidder med den side jeg henviser til! Det virker til to mobiltelefoner, du kan høre (i headsettet!) hvilken der ringer, når du bruger stemmestyret opkald er det den du først tilslutter headsettet der bruges.
http://www.pcheadset.dk/product.asp?product=701
Avatar billede oktober Nybegynder
05. januar 2007 - 16:55 #3
hmm har opgiver det med headset
Avatar billede oktober Nybegynder
05. januar 2007 - 16:55 #4
lukket