Avatar billede kaliffen2 Nybegynder
28. juni 2006 - 19:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Syncronisering med Outlook 2003

Jeg mangler hjælp til at få min WorkPad C3 (Palm Vx) til at syncronisere med microsoft outlook 2003, jeg har fået CD'en væk så står nu uden mit SW, nogen der kan hjælpe med link til hvor man kan DL det fra? Kan godt downloade den nye Palm Desktop fra palms hjemmeside, men mangler outlook conduits instalationen!

Eller er der nogle der har andre forslag til hvad der kan bruges til sync. det skal være freeware, gider ikke poste flere penge i den! :-=
Avatar billede spooky20 Nybegynder
05. juli 2006 - 12:18 #1
Jeg kender ikke til den pågældende PDA, men normalt vil du kunne synkronisere igennem programmet ActiveSync. Det er et gratis program, du kan downloade på Microsoft's hjemmeside: http://www.microsoft.com/windowsmobile/downloads/activesync38.mspx

Dette program sender de fleste PDA producenter sammen med PDA'en.
Avatar billede kaliffen2 Nybegynder
06. juli 2006 - 20:03 #2
spooky20: ActiveSync er til pocket-pc'ere! Ikke til PDA'er!
Avatar billede spooky20 Nybegynder
06. juli 2006 - 20:17 #3
Som sagt - jeg kender ikke til din PDA, men jeg ved at Acer's PDA'ere (N35, N300 osv) alle er bundlet med ActiveSync - netop for at synkronisere med MS Outlook 2003.
Avatar billede tramm Nybegynder
13. september 2006 - 15:20 #4
ActiveSync burde virke til PDA også...
Giv den et forsøg. ellers skriv til firmaet og få en ny cd hvis du ikke kan finde SW på deres side.

mvh Tramm
Avatar billede kaliffen2 Nybegynder
06. juni 2007 - 09:54 #5
Ingen svar der kunne bruges til noget! :-(