Avatar billede ravnborg Nybegynder
28. juni 2006 - 14:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Indkøb af trådløst netværk.

Jeg skal til at lave et trådløst netværk i mit hus.
Jeg har lige fået ADSL fra Cybercity, min router er en ZyXel P2602R
På EDB-priser har jeg fundet et Access Point og trådløst net-kort.

Ser sammen sætningen OK ud?
Er der noget jeg har overset, ud fra det jeg har valgt?

Access Point: http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=157429
Net-kort    : http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=149779

vh
Ravnborg
Avatar billede netpxg Nybegynder
28. juni 2006 - 15:06 #1
Det ser vist meget godt ud. Nogle butikker har vist en pakkeløsning med Access point og netkort. Der er måske lidt at spare på den måde. Man kan få router og access point i samme kasse, så hvis man ellers har mod på at konfigurere routeren, kan man skære lidt ned på kabelroderiet.
Avatar billede ravnborg Nybegynder
11. juli 2006 - 15:45 #2
Hej netpxg

Opret lige et svar ;-)
Avatar billede netpxg Nybegynder
20. juli 2006 - 22:08 #3
Mange tak, men i stedet for point vil jeg hellere høre hvad du valgte og hvordan det gik.
Avatar billede ravnborg Nybegynder
31. juli 2006 - 10:35 #4
Hej
så er jeg tilbage igen.

Jeg fik et tilbud fra en bekendt. Han havde en trådløs router hvor han ikke brugte den trådløse del da han under en ombygning trak kabler.
Så vi lavede en byttede handel, jeg fik hans trådløse router og to usb-netdimser.
(Det er et sæt fra StofaNet)

Men det går ikke så godt, routeren genstarter hele tiden, så jeg kan pt ikke spille counter. Hvilket min kone er meget glad for :-(

Jeg har oprettet dette spørgsmål.
http://www.eksperten.dk/spm/721612

Du brugte tid på at give mig svar, så du har fortjent disse point :-)
Opret bare et svar.

vh
Ravnborg
Avatar billede netpxg Nybegynder
31. juli 2006 - 10:51 #5
Ok.