Avatar billede sirbatman Nybegynder
27. juni 2006 - 15:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

input txt

Hej der, Jeg har en formular der er på 45 frames, i den første frame kan man skrive sit navn sin email og en besked, der er også en submit knap, i frame 2 hedder framen error og der er en fejl meddelse der kommer frem hvis man ikke har udfylt alle felter i fomularen, frame 3 hedder correct og hvis man har udfylt hele formularen kommer man til denne, min movie afspilles til frame 45 og her er der så en actionscript nemelig gotoAndStop(1);
Dette virker fint men jeg vil gerne have at når den kommer tilbage til frame 1 så skal alle input felterne være tomme.
Hvordan gør jeg dette?
Avatar billede skovge Novice
28. juni 2006 - 08:34 #1
Du namer dine inputfelter/textfelter, ex.vis text1, text2 osv. - og så er koden bare:

gotoAndStop(1);
text1.text = "";
text2.text = "";
osv........
Avatar billede sirbatman Nybegynder
29. juni 2006 - 08:29 #2
Hej skovge det virker så mange tak for hjælpen.
Smid et svar så du kan få points
Avatar billede skovge Novice
29. juni 2006 - 12:03 #3
Svar  :-)