Avatar billede staunfeldt Nybegynder
26. juni 2006 - 19:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Vejledning bærbar

Jeg deler point mellem de 3 bedste svar:

Jeg vil gerne have en fed bærbar (den skal se godt ud). Min kæreste har en Fujitsu Siemens med et flat design, den ser ok ud.

Jeg skal kunne spille spil som Age Of Empire og Hero 5. Den skal køre på en trådløs internet forbindelse. Ellers skal jeg bruge den til Messenger, Skype, Tekstbehandling og lign.

Den må gerne have en fed lyd. Nogle gode små højtalere ved siden af kan være et alternativ.

Hvad vil i anbefale af trådløs router til den (må også gerne se fed ud). Skal kobles på Stofanet forbindelse.

Pris, der snakker vi om kr. 9000,- alt inklusiv. + evt. en (? trådløs) printer
Avatar billede staunfeldt Nybegynder
26. juni 2006 - 19:55 #1
Avatar billede staunfeldt Nybegynder
26. juni 2006 - 20:14 #2
Avatar billede daffy60 Nybegynder
27. juni 2006 - 12:36 #3
www.pc-direct.dk der er 1000 af muglige heder derinde inden for bærbar find der inde  skulle ikke være noget problem
Avatar billede daffy60 Nybegynder
27. juni 2006 - 12:37 #4
Håber du Fatter det med alle de fejl :/
Avatar billede staunfeldt Nybegynder
08. juli 2006 - 21:49 #5
æv ingen svar