Avatar billede canongamer Nybegynder
26. juni 2006 - 11:58 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Logo til .EPS format

Hej

Jeg har et .png billede jeg gerne vil have lavet til et .eps billede. Jeg har prøvet bare at gemme det direkte i .eps format, men det skal åbenbart mere til, for Spreadshirt mener ikke at det er egnet som et vector billede.

Så hvis nogen ved hvordan man gør, vil jeg blive mega taknemmelig:-D

Her er logoet:

http://img86.imageshack.us/img86/1413/noerandtjgen2gp.png
Avatar billede uldumsedb Nybegynder
26. juni 2006 - 15:06 #1
hej jeg har nu gemt den i eps så hvis du lige sender en mail på denne mail uldumsedb@uldumsedn.dk så vil jeg sende dem til dig som vedhætfe filer
mhv
torben
Avatar billede canongamer Nybegynder
26. juni 2006 - 19:37 #2
Ja, ovenstående fik lavet logoet om til et .eps billede, tak for det:-), men desværre er selve logoet blevet meget kantet, og det må det helst ikke være.

Er det ikke muligt at konvertere logoet, så der ikke kommer kanter i det.

Logoet i .png format: http://img86.imageshack.us/img86/1413/noerandtjgen2gp.png
Avatar billede kochen Nybegynder
26. juni 2006 - 23:08 #3
Jeg har lige set den png du har som udgangspunkt til dit logo, og jeg tror desværre ikke at der findes noget program der automatisk kan konvertere dit logo så kanterne bliver helt runde og glatte. Det er nok mere et spørgsmål om du kan finde nogen som vil rentegne logoet for dig, dvs tegne det på nyt, bare i vector format denne gang.
Avatar billede canongamer Nybegynder
27. juni 2006 - 13:19 #4
Forsøgte at lave det, men han kunne ikke - men mange tak alligevel, fordi du gad at prøve:-)

Er der ikke andre som måske kan lave loget til eps, så det stadig er rundt og ikke kantet?
Avatar billede canongamer Nybegynder
29. juni 2006 - 12:18 #5
Er der ikke nogen der vil hjælpe?
Avatar billede canongamer Nybegynder
02. juli 2006 - 11:57 #6
Er der virkelig ingen der vil hjælpe?
Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2006 - 21:07 #7
Hej Canongamer

Jeg har lige set det lidt gamle spørgsmål, men har rentegnet det for dig, håber du kan bruge det.
Kan jeg sende det til dig, så kan du ligge det op, så alle kan se det??

Mvh
Ole Jørgensen
Avatar billede canongamer Nybegynder
04. juli 2006 - 21:34 #8
Jo, send den til canongamer@gmail.com
Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2006 - 22:07 #9
Har sendt det, husk at ifølge reglerne skal resultatet vises, så du skal lave et link til filerne ligesom du har gjort med dit tidligere logo.