Avatar billede evers- Nybegynder
22. juni 2006 - 14:02 Der er 6 kommentarer

Simpel PHP kalender

Hejsa!
Jeg har søgt lidt rundt omkring på eksperten.dk efter et kalender script lavet i php, men de fleste scripts der var linket til i de forskellige tråde var døde, så jeg føler mig nødsaget til at lave en ny tråd.

Jeg leder efter et script som er nemt at tilpasse. Der skal være en kalender, som f.eks. den på www.folketinget.dk, og der fra skal man kunne trykke på en dato, for derfor at kunne læse nærmere om et event/arrangerment den pågældende dato. Hvis ikke der er et event for den dato, skal der ikke være noget link.

Man skal kunne tilføje et arrangerment igennem en admin del, som bliver lagret i en mySQL database, og det skal være nemt at integrere til et CMS system jeg er igang med at flette sammen.

Kalenderen skal bruges til en lokal Venstres Ungdom forenings hjemmeside.

Håber I har nogle forslag, og på forhånd tak for hjælpen! :)

/Evers
Avatar billede liferocks Nybegynder
22. juni 2006 - 15:32 #1
Hmm.. har faktisk en kalender magen til.. Men den er på min gamle computer :(

Ellers ville jeg godt havde givet dig den.. sry..
Avatar billede evers- Nybegynder
22. juni 2006 - 15:35 #2
Har du ingen mulighed for at få den frem? =/
Avatar billede liferocks Nybegynder
22. juni 2006 - 15:44 #3
hmm.. ikke så vidt jeg ved.. men jeg ved en af mine venner har den..

Jeg skal nok lige se efter om jeg kan få fat i det script :)
Avatar billede evers- Nybegynder
22. juni 2006 - 15:51 #4
Okay :)
I andre må gerne komme med forslag også! :P
Avatar billede evers- Nybegynder
22. juni 2006 - 20:39 #5
Ingen andre der har nogle forslag? :)
Avatar billede evers- Nybegynder
25. juni 2006 - 16:05 #6
Slet ingen? :)