Avatar billede mccookie Seniormester
21. juni 2006 - 20:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

HTML editor til at redigere online i html

Hejsa

Jeg søger lidt med lys og lygte efter en onlinewebeditor ala den indbyggede komponent i IE.

Tanken er at jeg har nogle få sider jeg gerne vil kunne rette teksten direkte i!! Er der nogen der kender noget?

Jeg har kigget på MS udgave, men den virker fortryllet og stavnsbundet til ASP...........

Krav/ønkser/håb

* Nem opsætning
* Mulighed blot for inkludering
* Skal kunne virke på flere filer
....

Nogen der kender noget eller ved noget.....

Der må være nogle der har lavet noget CMS look a lik e...
Avatar billede jensgram Nybegynder
22. juni 2006 - 08:56 #1
Jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstår, men du kan få en oversigt over RTEs her: http://www.geniisoft.com/showcase.nsf/WebEditors
Avatar billede hjochums Nybegynder
22. juni 2006 - 09:46 #2
Jeg kan anbefale FCKEditoren på http://www.fckeditor.net/
Avatar billede jensgram Nybegynder
22. juni 2006 - 10:01 #3
Ja, den er jeg også ret glad for.