Avatar billede jacob_mortensen Nybegynder
21. juni 2006 - 12:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til hp color LaserJet 2550L

Jeg har en farve laser printer som er løbet tør for farve toner, men jeg bruger ikke de farve toner længere. Der er masser af tone i farve toneren, og det jeg så vil vide er om man ikke bare kan sige at den skal printe sort? For når jeg prøver at udskrve noget tekst siger den at jeg skal udskite forbrugsvarer, men det er kun sort den skal printe. Kan man ikke indstille den til at lave vær med at søge efter de farve toner? Den skal kun kunne printe sort

Hilsen Jaocb
Avatar billede robotten Praktikant
21. juni 2006 - 13:33 #1
Nu kender jeg kun til en HP9500, og hvordan det fungerer. Noget med, at HP har en ganske speciel styring af tonerne. Den blander dem, så sort er ikke bare sort. Derfor har den brug for farvetonerne.
Egentlig en dum måde at gøre det, men sådan ligger det så med denne HP.
Avatar billede robotten Praktikant
29. juni 2006 - 11:54 #2
Fundet ud af mere?
Avatar billede jacob_mortensen Nybegynder
03. juli 2006 - 15:59 #3
Næh.. Det kan godt ske at det er på den måde at det virker. Hvis det er, så er det da en lassterlig metode.... Kun for at tjene flere penge
Men jeg var nød til at købe de farve tromler og så virkede det..

Så hvis du lige laver et svar, så kan du få dine point
Tak for hjælpen!
Avatar billede robotten Praktikant
05. juli 2006 - 12:57 #4
Oki
Avatar billede robotten Praktikant
17. juli 2006 - 15:34 #5
?
Avatar billede robotten Praktikant
26. juli 2006 - 13:12 #6
Hep!
Avatar billede jacob_mortensen Nybegynder
16. august 2006 - 19:43 #7
Sorry, har flyttet så har ikke lige have internet