Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
18. juni 2006 - 21:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Min side ser underlig ud i IE

Hej Eksperter!

Jeg har lavet en side som jeg gerne vil have til at strække sig 100% i højden - os selvom der ikke er tekst nok til det.

Jeg har i min css defineret faste højder til toppen, menuen og bunden men alligevel følger IE ikke disse angivelser.
Det gør derimod FF (ikke for at starte nogen IE vs FF-war) - Plejer ellers at have sværest ved at få mine sider til at passe i FF, men denne gang er det omvendt...

I kan se problemet på denne adresse i både FF og IE:
http://demo.htmlshop.dk/1/Drikkevarer/

Håber nogen kan hjælpe mig med at finde mit problem - det frustrerer mig en del og snart brug nogle timer på at prøve mig frem uden at finde noget resultat! :(

På forhånd mange tak :D
Avatar billede kamiga Nybegynder
19. juni 2006 - 08:07 #1
Virker fint her..
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
19. juni 2006 - 09:05 #2
Hvis du ser siden i begge browsere kan du se at topmenuen er meget højere i IE og den tilpasser sig størrelsen på browservinduet - Så hvis du fx gør browseren størrere bliver menuen det også - det skal den ikke.

Hvis det ikke er tilfældet hos dig vil jeg meget gerne se et screenshot :)
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
19. juni 2006 - 11:19 #3
Den burde nok have været placeret i CSS-kategorien