Avatar billede mojelle Nybegynder
18. juni 2006 - 15:30 Der er 8 kommentarer

Min PC fryser!

Jeg har fået et problem efter jeg lige har formateret min pc.

Den fryser hver gang jeg skal spille et bilspil der hedder TrackMania Nations www.trackmanianations.com.

Den fryser kun spillet og kan lukke den ned uden at skal slukke helt for pc´en.

Min computer er en:

Packardbell bærbar pc Easynote S!

Håber nogle der kan give svar!
Avatar billede anoz Nybegynder
18. juni 2006 - 17:05 #1
har du installeret alle drivere efter formateringen? tænker især på driver til grafikkortet....
Avatar billede mojelle Nybegynder
18. juni 2006 - 17:16 #2
Det hele skulle gerne virke. Jeg havde ikke opdateret noget da det virkede!
Avatar billede anoz Nybegynder
18. juni 2006 - 17:18 #3
er der nogen gule udråbstegn i enhedshåndtering?
Avatar billede leif Seniormester
18. juni 2006 - 17:18 #4
Ja, men har du installeret alle nyeste drivere samt en fuldt opdateret Windows ?
Avatar billede mojelle Nybegynder
18. juni 2006 - 20:31 #5
Jep!
Avatar billede mojelle Nybegynder
18. juni 2006 - 20:31 #6
@Anoz: Nej der er ikke!
Avatar billede anoz Nybegynder
18. juni 2006 - 22:57 #7
hmmm...

et skud i tågen:

læg windows-cd'en i drevet - tryk start - kør - skriv sfc /scannow (husk mellemrum)
Avatar billede daffy60 Nybegynder
25. juni 2006 - 17:43 #8
det er nok en fejl et sted